اعزام تجهیزات مدیریت بحران شهرداری شیراز به منطقه سیل زده بیرم

اصنافی گفت: بخشی از تجهیزات مدیریت بحران شهرداری شیراز برای رفع مشکلات منطقه سیل زده بیرم و امدادرسانی به این منطقه اعزام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید احسان اصنافی»، امروز (سه شنبه 21 دی) با حضور در بخش بیرم شهرستان لار که در سیل اخیر دچار خسارت شده است، گفت: بخشی از تجهیزات مدیریت بحران شهرداری شیراز برای رفع مشکلات منطقه سیل زده بیرم و امدادرسانی به این منطقه اعزام شده است.

شهردار شیراز افزود: این مامویریت در پی بازدید وزیر کشور و استاندار فارس از این منطقه سیل زده به شهرداری شیراز واگذار شده است و ۱۴ دستگاه ماشین آلات سنگین و اکیپ های مدیریت بحران شامل 2 دستگاه لودر، 2 دستگاه بولدوزر، 2 دستگاه بیل مکانیکی، ۶ دستگاه کامیون و 2 دستگاه بابکت برای امدادرسانی و خدمت به شهروندان این شهر حضور یافته اند.

وی اضافه کرد: شهرداری شیراز اقدام به لایروبی مسیل ها، ایجاد خاکریزها برای آمادگی در برابر سیلاب های آتی، پاکسازی سطح شهر، آواربرداری منازل تخریب شده و جمع آوری گل و لای معابر این شهر کرده است.

شهردار شیراز تصریح کرد: حجم خسارت های ناشی از سیل در این منطقه زیاد است و به عزمی ملی و اختصاص بودجه مناسب برای جبران خسارت ها نیاز است.

خاطر نشان می شود، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز و رئیس کمیسیون سامان دهی حاشیه نشینی و رفع محرومیت مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر شیراز نیز به همراه شهردار شیراز، از منطقه خسارت دیده بیرم بازدید میدانی کردند.

کد خبر 1136707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha