ایمپلنت داخلی تولیدی کارخانه موقوفه سلامت «کوثر» فارس موجب کاهش هزینه های درمان خواهد شد

ایمانیه گفت: هزینه ساخت کارخانه موقوفه دانش بنیان سلامت «کوثر» فارس بیش از یکصد میلیارد تومان بوده که از محل موقوفات تامین شده و تولید ایمپلنت داخلی موجب کاهش هزینه های درمان مردم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (سه شنبه 21 دی) در گفتگو با خبرنگاران گفت: افتتاح کارخانه موقوفه دانش بنیان سلامت «کوثر» فارس توسط سازمان اوقاف برای تولید در عرصه پزشکی  مایه افتخار استان است.

استاندار فارس افزود: شاهد سرمایه گذاری خوب این شرکت در عرصه لیدات پزشکی و ایمپلنت، دندانپزشکی و ... هستیم و در فاز نهایی تولید خود می تواند 50 درصد نیازهای پزشکی کشور در این حوزه را تامین کند.

وی اضافه کرد: شبیه کارخانه موقوفه دانش بنیان سلامت «کوثر» فارس از نظر کمیت و کیفیت در کشور وجود ندارد و قصد توسعه این کارخانه را با هدف تامین نیازهای کشور و صادرات محصولات پزشکی تولیدی را داریم.

ایمانیه تصریح کرد: هزینه ساخت این کارخانه بیش از یکصد میلیارد تومان بوده که از محل موقوفات تامین شده و تولید ایمپلنت داخلی موجب کاهش هزینه های درمان مردم خواهد شد.

استاندار فارس با اشاره به هزینه درآمد این کارخانه بیان کرد: قسمتی از درآمد این کارخانه برای بیماران بی بضاعت و قسمتی برای حمایت از بیمارستان «شهید رجائی» شیراز هزینه خواهد شد.

کد خبر 1136714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha