بسیج رسانه پای کار رفع موانع تولید است/برگزاری ۳۰ جشنواره رسانه ای در مازندران

حق شناس به برگزاری اردوهای مطالبه گری بسیج رسانه سپاه کربلا با هدف رفع موانع تولید اشاره کرد و گفت: مشکلات ۲کارگاه تولیدی استان به واسطه همین اردوها مرتفع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «عبدالمهدی حق شناس» امروز(۲۱دی) در نشست با حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه درمازندران به مناسبت سالروز تشکیل بسیج رسانه، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای استان، روز بسیج رسانه و روز شهادت اولین شهید رسانه خبرنگار صدا و سیما شهید علیرضا رهبر مصادف با ۲۱ دی ماه سال ۱۳۶۵، اظهار کرد: در آن روز این شهید مفقودالاثر شدند و پیکرشان هنوز بازنگشت.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه کربلا علت حضور در دفتر نمایندگی ولی فقیه در مازندران را تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و نماینده ایشان در استان اعلام کرد و افزود: سازمان بسیج رسانه یک سازمان فرهنگی، رسانه‌ای و اجتماعی است که با هدف ترویج فرامین امام راحل و مقام معظم رهبری بصیرت‌افزا و امیدآفرین است.

 

حق شناس تصریح کرد: اصل هدف سازمان‌های اقشاری کمک به کارآمدسازی دستگاه‌های اجرایی و استفاده از ظرفیت‌های نخبگانی بسیج و اقشار مختلف است، هدف مهم سازمان بسیج رسانه تشکیل و تقویت و توسعه جبهه رسانه‌ای انقلاب در مقابله با موج عظیم رسانه‌ای دشمن است.

 

وی ادامه داد: ایجاد انسجام و وحدت بین اصحاب رسانه در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی، تربیت آموزش و حمایت از خبرنگاران در تراز انقلاب از اهداف دیگر این سازمان است، برای ما ۱۳ جامعه هدف شامل؛ خبرنگاران، گزارشگران، مدیران مسئول، سردبیران، تصویربرداران و عکاسان خبری، مستندسازان و کلیه فعالان حوزه رسانه و خبر تا کیوسک‌های مطبوعاتی در شهرها داریم.

 

حق شناس با اشاره به مهمترین اقدامات این سازمان، اعلام کرد: سال ۱۳۹۴ بسیج رسانه در مازندران تشکیل شد بنده سه سالی است که در خدمت دوستان هستم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تکریم شهدا و خانواده‌های آن ها همواره مدنظر ما بوده است.

 

وی افزود: برگزاری دو یادواره رسانه شهدای کشور در بابلسر با محوریت شهید هادی باغبانی با حضور بیش از هزار و ۳۰۰ نفر، برگزاری اولین یادواره مجازی در شهرستان سوادکوه را داشتیم، هر ساله به نیت این ۲۳ شهید یادواره‌ها را برگزار خواهیم کرد، اولویت ما بهره‌گیری از علما و امامین جمعه شهرستان‌ها است.

 

حق شناس همچنین به برگزاری جشنواره‌های مختلف در سازمان بسیج رسانه مازندران اشاره کرد و گفت: این کار با هدف ایجاد انگیزه در بین اصحاب رسانه انجام شد، سه جشنواره ابوذر در مازندران برگزار شد در حالی که این جشنواره در کشور ۶ بار برگزار شده، برندگان استانی این جشنواره در جشنواره‌های کشوری شرکت داده می‌شوند، در سال گذشته سه عنوان برتر را کسب کردیم.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه در مازندران از برگزاری ۳۰ عنوان جشنواره در این سازمان خبر داد و گفت: یکی از اینها جشنواره گره بود، ۲۴ استان در این جشنواره شرکت کردند، در یک بخش و یک موضوع! دو اثر از استرالیا داشتیم، بعد از آن جشنواره دل گپ را برگزار کردیم، بعد از این در پنج استان اختتامیه این جشنواره برگزار شد.

 

وی یادآور شد: برگزاری کارگاه‌های تولیدی با حضور خبرنگاران در جهت رفع موانع تولید داشتیم، برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی، جریان‌سازی کرونایی توسط کسانی که پشت دوربین دیده نشدند ولی کاری کردند که دیگران دیده شوند.

 

حق شناس همچنین به انتشار ۴ هزار خبر در حوزه کرونا توسط دوستان بسیج رسانه خبر داد و تاکید کرد: مستندات و مدارک موجود است، در حوزه کمک‌های مومنانه شاهد انتشار اخبار خوبی بودیم، هزار بسته معیشتی به دوستان اهدا کردیم، جا دارد که از فعالان رسانه‌ای در شهرستان ها تشکر کنیم، اهدای ۵ هزار بسته سلامت، ۵ هزار پرس غذای گرم و غیره را در استان داشتیم.

کد خبر 1136716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha