جشنواره ابوذر رویدادی برای تولید محتوای هوشمند در جبهه انقلاب است

پارسا هدف از برگزاری جشنواره ابوذر را تولید محتوای هوشمند برای جبهه انقلاب دانست و گفت: همه کسانی که در این رویداد شرکت کردند برنده هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «مهدی پارسا» امروز (سه شنبه، ۲۱ دی) در هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر گیلان اظهار داشت: همه کسانیکه به این‌ جشنواره آثار ارسال کردند برگزیده این رویداد هستند چون هدف اصلی تولید محتوا برای جبهه انقلاب بود.

 


رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان این جشنواره را بزرگترین رویداد رسانه ای گیلان اعلام کرد و یادآور شد: امسال جشنواره ابوذر مصادف شد با تاسیس بسیج رسانه که نوپاترین قشر در سازمان بسیج است. 

 


وی تاکید کرد: شما خبرنگاران اتفاق بزرگی را با شرکت در این جشنواره رقم زدید و امسال هزار و ۵۸۶ اثر از ۲۴۱ خبرنگار و فعال رسانه ای به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که نسبت به سال گذشته  ۱۳درصد افزایش داشته است.

 


پارسا با بیان اینکه دشمن از جنگ روایت‌ها و انفعال رسانه ای ما بیشترین بهره را می برد تاکید کرد: نگذاریم دشمن به اهداف شوم خود برسد.

 

وی با بیان اینکه جشنواره رسانه ای ابوذر نقش مهمی در از بین بردن اتاق فکر رسانه ای دشمن ایفا می کند گفت: امروز افتخار بسیج رسانه و کسانی که عضو رسانه هستند پیروی از سیره شهیدانی است که سعی کردند واقعیت اصلی را به اطلاع مردم برساند.

 


پارسا افزود: با توجه به تعدد رسانه های داخلی و خارجی امروز هدف دشمن، مردم است و این رسالت خبرنگاران را که در قالب جبهه انقلاب و نیل به آرمانهای انقلاب قلم می زنید سخت تر کرده است.

 


وی خروجی رویدادهای رسانه ای ابوذر را حرفه ای تر شدن خبرنگاران دانست و افزود: این مهم جز با آموزش و تجارب رسانه ای میسر نخواهد شد.

 
پارسا خواستار حل مشکلات بیمه ای، تامین مسکن و ایجاد نظام صنفی برای خبرنگاران شد و تاکید کرد: بسیج رسانه پیگیر مطالبات این قشر است و امیدواریم در دولت جدید، روح جدیدی در این قشر دمیده شود. 

 


وی از خبرنگارانی که در این شرایط سخت کارکردند تا ارتباط بین مردم و مسئولین قطع نشود تقدیر کرد.

 

*در یک نظام مردم سالاری رسانه و مطبوعات از ارکان اصلی نظام هستند
«علی اوسط اکبری مقدم» نیز در این جشنواره با بیان اینکه در یک نظام مردم سالاری رسانه و مطبوعات از ارکان اصلی نظام هستند گفت: اگر به هر صورت به رسانه آسیبی وارد شود  این آسیب جبران ناپذیر خواهد بود که حل آن سالها به طول خواهد انجامید. 

 


مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: اصحاب رسانه صاحبان اندیشه هستند و رابطه کاملا منطقی در نظام های دینی و غیر دینی با مردم دارند که از مواهب الهی است.

 
‌وی خاطرنشان کرد: رسانه ها باید آگاهی را در جامعه ترویج دهند زیرا نقدهای مثبت رسانه جلوی انحرافات جامعه را می‌گیرد.

 

در پایان این مراسم از برگزیدگان جشنواره ابوذر تجلیل شد.

کد خبر 1136720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha