درخشش شبستانی ها در هفتمین جشنواره ابوذر گیلان

هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر گیلان امروز( ۲۲ دی ) درحالی به کار خود پایان داد که خبرنگاران شبستان در آن مقام های برتر شده و خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر امروز (سه شنبه،۲۱ دی) با معرفی نفرات برتر در منطقه آزاد انزلی به کار خود پایان داد. 

 

در این جشنواره که هزار و ۵۸۶ اثر از ۲۴۱ خبرنگار و فعال رسانه ای با افزایش  ۱۳درصدی نسبت به سال گذشته به آن ارسال شده بود، خبرنگاران خبرگزاری شبستان با کسب مقام های برتر خوش درخشیدند.

 

«نوشین کریمی » برای گزارش مکتوب "پاهای خونین برادر در خاطرات شهربانو" برگزیده بخش شهدای رسانه این جشنواره معرفی ش.

 

«سمیه بشارتی » در بخش خبر و «پیمان ناصری» برای یادداشت "عشقی در لابلای امواج دردها" برگزیده و مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

«مائده فلاحتکار» خبرنگار این خبرگزاری نیز که مسئول بسیج رسانه شهرستان صومعه سراست با عنوان مدیر فعال تجلیل شد.

 

همچنین در این جشنواره از سه خانواده شهید رسانه، سه پیشکسوت رسانه و گروههای جهادی شهدای رسانه بسیج فومن و شهید آوینی املش، مسئولان بسیج رسانه املش، رودسر و صومعه سرا و نفرات برتر در بخشهای تیتر، خبر ، فضای مجازی ، بخش ویژه ایثار و شهادت،‌ گزارش ویژه مکتوب،‌ اینفوگرافی، کاریکاتور، صدا و سیما (گزارش تلویزیونی) مستند کوتاه، موشن گرافی، عکس، گزارش مکتوب، یادداشت و مصاحبه معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

این‌جشنواره ۱۰ محور و ۱۱ قالب داشت که در برخی از این بخش ها مانند خبر ۹۶ اثر ،‌۱۹۲ گزارش ، ۱۲۶ تیتر ، ۱۰۲ مصاحبه ، ۸۱ یادداشت ، ۲۷ کاریکاتور و ۲۷ اینفوگرافی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

 

استان گیلان ۴۶۰ نشریه فعال، ۱۷۶ نشریه مکتوب و ۲۳۸ پایگاه خبری دارد .

کد خبر 1136743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha