ارائه خدمات رایگان پزشکی با راه اندازی درمانگاه تخصصی «سلامت» در  بخش «سیمکان» جهرم

زارعی گفت: با هدف ارائه خدمات رایگان پزشکی و درمانی به مردم مناطق محروم، درمانگاه تخصصی «سلامت» در شهر «دوزه» بخش «سیمکان» جهرم برپا می شود.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در قالب یک اردوی جهادی و به همت گروه جهادی «سفیران سلامت» بسیج جامعه پزشکی شهرستان جهرم، درمانگاه تخصصی «سلامت» در شهر «دوزه» بخش «سیمکان» راه اندازی می شود.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم افزود: این برنامه به منظور توازن و عدالت در خدمات دهی به مناطق محروم در زمینه پزشکی و سلامت با حضور و مشارکت پزشکان متخصص برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: در این طرح پزشکان متخصص و فوق تخصص در زمینه  قلب و عروق، چشم پزشکی، اطفال، داخلی، زنان و زایمان، ارتوپدی، عفونی، گوش و حلق و بینی، طب اورژانس، ریه، دندانپزشکی و جراح عمومی حضور دارند.

 

زارعی خاطرنشان کرد: همچنین در درمانگاه تخصصی «سلامت» خدماتی همچون پایش فشار خون و قند خون، ویزیت توسط پزشک عمومی و  پزشکان متخصص و فوق تخصص، آزمایشگاه، رادیولوژی، تست کرونا، نوارقلب و آموزش های خود مراقبتی و سلامت به بیماران ارائه می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه یک روزه با همکاری گروه جهادی «شهید نامجو» با همکاری دانشگاه علوم پزشکی جهرم انجام می شود، عنوان کرد: این برنامه روز جمعه ۲۴ دی ماه، در قالب طرح پویش «سلیمان خدمت» انجام می شود.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم عنوان کرد: تمامی خدمات ارائه شده در این طرح به بیماران، به صورت ویزیت رایگان به افراد نیازمند و محروم انجام می شود.

 

در این طرح، بخشداری، شهرداری، شورای شهر و درمانگاه «دوزه»، حوزه های مقاومت بسیج «حضرت رقیه (س)»  و «امام حسن عسکری (ع)» و آموزش و پرورش «سیمکان» همکاری و مشارکت دارند.

 

کد خبر 1136771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha