نشست توجیهی مسئولان کانون های محله ای خدمت رضوی شهرستان قائم شهر برگزار شد

نشست هم اندیشی و توجیهی مسئولان کانون های محله ای خدمت رضوی با حضور دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان قائم شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «محمدصادق فاضل زاده» امروز(۲۲دی) در  نشست توجیهی مسئولان کانون های محله ای خدمت رضوی شهرستان قائم شهر که با تلاوت قرآن کریم و پخش سرود ملی و صلوات خاصه امام رضا(ع) آغاز شد، با توجیه دستورالعمل های واصله در راستای محرومیت زدایی و توسعه ی فرهنگ رضوی، به عدم استفاده از هرگونه علائم و نام «آستان قدس رضوی» تاکید کرد.

 

 دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان قائم شهر از استان مازندران در ادامه از مسئولان خواست تا خادمیاران در زمان فعالیت و خدمت رسانی، از پوشش و کاور خادمیاری بهره بگیرند.

 

وی همچنین به مراحل تعیین عرصه ی خدمتی، رزرو خدمت، ثبت فعالیت ها و گزارشات در سامانه خادمیاری پرداخت و تصریح کرد که مسئولان کانون ها، گزارش عملکرد ماهانه را تا هجدهم هر ماه به دفتر مرکزی ارائه کنند.

 

فاضل زاده خاطرنشان شد: ضرورت دارد هریک از کانون برای تسریع در امور سامانه، یک نفر کاربر برای گذراندن آموزش های لازم برای انجام کارهای سامانه خادمیاری، به دفتر مرکزی معرفی کنند.

 

وی با اشاره به اینکه خدمت زیر پرچم مقدس معین الضعفاء امام مهربانی ها حضرت رضا(ع) و ترویج سیره ی رضوی، فقط تهیه و توزیع بسته های معیشتی نیست، گفت: انجام فعالیت های فرهنگی، قرآنی، آموزشی، دینی و اجرای طرح های «آقا حساب کردند» تولی و روضه ی خانگی نیز که از وظایف شاخص خادمان رضوی است که می توان با ظرفیت های منطقه ای، بیشتر از گذشته به اجرا درآورد.

 


دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان قائم شهر در پایان سخنان خود، ضمن پرداختن به ارزش و اهمیت جایگاه رسانه، خاطر نشان شد: گزارش ها به همراه تصاویر مناسب و به موقع به روابط عمومی ارائه شود تا رسالت  نقش اطلاع رسانی به نحو احسن ایفاء شود.

 

کد خبر 1136847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha