رسیدگی به دغدغه های کارکنان بنیاد شهید امور ایثارگران در دستور کار قرار دارد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: یکی از مهم ترین راهکارها در جهت افزایش انگیزه، تعهد و روحیه خدمت در میان آنان است، از این رو رسیدگی به مسائل و دغدغه های کارکنان، در دستور کار بنیاد ایلام قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در  از مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار استان و در نشست با کارکنان این مجتمع، اظهار کرد: تلاش در جهت کسب رضای خداوند متعال و خدمت رسانی به جامعه معزز شاهد و ایثارگر، یک توفیق الهی است.

 

« جمال اسدی» با تاکید بر لزوم حفظ و صیانت از حریم جامعه ایثارگری، افزود: با توجه به شان و منزلت والای خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، از این رو حفاظت و حراست از بیت المال و همچنین رعایت نظم و انضباط اداری، از مهم ترین نکاتی است که باید همواره توسط کارکنان مد نظر قرار گیرد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در ادامه با اشاره به تلاش های صورت گرفته در جهت تبدیل وضعیت نیروهای شاغل در مجتمع ایثار، بر همکاری و همدلی بیش از پیش در محیط کار تاکید کرد و گفت: توجه به نیازها و درخواست های کارکنان، یکی از مهم ترین راهکارها در جهت افزایش انگیزه، تعهد و روحیه خدمت در میان آنان است، از این رو رسیدگی به مسائل و دغدغه های کارکنان، در دستور کار بنیاد ایلام قرار دارد.

 

اسدی در ادامه از بخش های مختلف مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار استان ایلام بازدید و ضمن بررسی تجهیزات و ساختمان های اداری، در جریان روند ارائه خدمت به جامعه معزز شاهد و ایثارگر قرار گرفت.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام روز سه شنبه ۲۱ دی‌ماه، با حضور در مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار استان ایلام، ضمن دیدار و گفتگو با کارکنان، از بخش های مختلف این مجتمع بازدید و در جریان روند ارائه خدمت به جامعه معزز شاهد و ایثارگر قرار گرفت.

کد خبر 1136851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha