اجرای نمایش «پیر شدن قبل ار تولد» در کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج)

نمایش «پیر شدن قبل ار تولد» با بازی بچه های مسجد صاحب الزمان (عج) فارسان در کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) روی صحنه رفت.

«فاطمه جعفری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: فعالان کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) در تئاتر «پیر شدن قبل ار تولد» خاطرات دختر شهید را به نمایش گذاشتند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) مسجد صاحب الزمان (عج) شهر فارسان ادامه داد: این نمایش از منظر و نگاه «مینو» دختر شهیدی روایت می شود که نقاشی فداکاری های رزمندگان دفاع مقدس را خلق می کرد.

 

وی گفت: «مینو» یک دختر جنوبی است که در این نمایش پس از جنگ هر روز غروب پشت خانه خودشان می رفت و نقاشی های خودش را به دیوانه ای که لاستیک های پاره ماشین ها را جمع آوری می کرد می داد.

 

جعفری ادامه داد: دیوانه نمایش «پیر شدن قبل ار تولد» در مقابل نقاشی ها برای دختر با لاستیک ها خانه و سنگر می ساخت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) مسجد صاحب الزمان (عج) شهر فارسان تصریح کرد: در ادامه نمایش «پیر شدن قبل ار تولد» متوجه می شویم ک پدر «مینو» که خبری از او نبوده شهید شده و در حیاط خانه پشتی دفن شده است.

 

وی گفت: مردی که در نقش دیوانه در نمایش «پیر شدن قبل ار تولد» بازی می کند فردی است که بر اثر موج انفجار به روز دچار شده است.

 

جعفری گفت: اجرای تئاتر مسجدی در طول سال به صورت مداوم با حضور علاقه مندان در مسجد و یا در دیگر سالن های نمایش شهر فارسان نمایش داده می شود.

 

کد خبر 1136854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha