گزینش بر اساس سایسته سالاری و شایسته گزینی باشد

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه در امر گزینش همواره باید تلاش شود که شایسته سالاری و شایسته گزینی در اولویت اصلی قرار گیرد، گفت: در چرخه گزینش نباید یک ذره از مدار قانون تخطی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، صبح امروز(۲۲ دی)در دیدار با مدیرکل هیئت مرکزی هسته گزینش وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: گزینش کار بسیار سختی است که تنش های مختلفی را  ممکن است، برای نیروها و کارکنان این حوزه به دنبال داشته باشد، اما اجر آن هم در مقابل سختی کار بسیار است، اگر کار برای خدا باشد به طور قطع خداوند متعال، محبت ما را در دل دیگران  قرار خواهد داد.

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار»  در امر گزینش همواره باید تلاش شود که شایسته سالاری و شایسته گزینی در اولویت اصلی قرار گیرد، افزود:  در زمینه جذب نیرو، باید تلاش شود اولویت با کسانی باشد که برای نظام و انقلاب اسلامی خون داده و پای ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

 

وی با تاکید بر اینکه گزینش، مبنای قضاوتی مردم برای دیدگاه مثبت و یا منفی آنان نسبت نظام و انقلاب است، افزود: نظام جمهوری اسلامی باید زمینه اشتغال را برای همه فراهم کند، زمانی که تزاحم منافع وجود دارد، در جذب و استخدام محدودیت هایی وجود دارد، باید بر اساس اولویت های جذب اقدام شود، اگر بر اساس عدالت عمل و امور اجرا شود، بدون شک همه راضی خواهند بود.

 

امام جمعه ایلام  بیان کرد: اگر در چرخه گزینش  یک ذره از مدار قانون تخطی شود و فرد بر اساس رابطه و یا سایر مسائل در مسند کاری قرار گیرد، طبیعتا این امر موجب ایجاد مشکل در امر خدمت رسانی به مردم و تضییع حقوق دیگران می شود.

 

حجت الاسلام کریمی تبار در ادامه با تاکید بر رفتار کریمانه در امر گزینش، خاطرنشان کرد: نحوه برخورد در امر گزینش بسیار مهم است، باید ارتباط با ارباب رجوع بر اساس ارزش های اسلامی و انسانی باشد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1136865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha