فعالیت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز در سطح کشور مطلوب است

حجت ‌الاسلام مقامی گفت: دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز اقدامات مطلوبی در حوزه های فرهنگی انجام می دهد که در سطح دانشگاه های کشور مطلوب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت ‌الاسلام «حمید مقامی»، امروز (چهارشنبه 22 دی) در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز گفت: هر اتفاقی در زندگی انسان و در عالم هستی علتی دارد و انتصابات و تودیع و معارفه ها نیز ذات تحول است و منشا امور خیر می شود.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه ‌های استان فارس افزود: حجت ‌الاسلام «جواد نیری» زحمات قابل توجهی به عنوان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز کشیده است که شایسته قدردانی است و فعالیت های وی از فعالیت های موفق این نهاد در سطح کشور بوده است.

وی تاکید کرد: حجت الاسلام «سجاد نیکخو» نیز از طلبه های جوان و خلاقی هستند که به فضای دانشگاه آشنا هستند و امیدواریم حضور وی منشا خدمات مطلوبی در دانشگاه شیراز شود.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه ‌های استان فارس تصریح کرد: دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز اقدامات مطلوبی در حوزه های فرهنگی انجام می دهد که در سطح دانشگاه های کشور مطلوب است.

کد خبر 1136900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha