نماینده ولی فقیه کرمان با مردم شهرستان عنبرآباد دیدار کرد

امروز ۲۲ دی ماه، نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان کرمان با مردم عنبرآباد دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۲۲ دی ماه، نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان کرمان با مردم عنبرآباد دیدار کرد.
 
حجت الاسلام «حسن علیدادی سلیمانی» افزود: یکی از فرصت های مهم و ارزشمند این شهر، داشتن مردمی برنامه محور، زحمت کش، نجیب و توانمند است که در هر کجا که نیاز انقلاب بوده با صداقت و دیانت حضور پیدا کرده اند. 
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمان ابراز کرد: در بحث کسب و کار در این شهرستان پتانسیل های خدادادی همچون کشاورزی موجود است که با توجه به سرانه جمعیتی این شهرستان یک موقعیت استثنایی بشمار می آید.
 
وی خاطرنشان کرد: در این شهرستان امر فقط به کشاورزی خلاصه نمی‌شود و این شهرستان از معادن بسیار ارزشمندی برخوردار است که با فعالیت آنها و گردش مالی و تولید آن، در بحث اشتغال می تواند نقش عمده و بسزایی داشته باشد. 
 
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی عنوان کرد: در برنامه پیشرفت نامتوازن استان، ظرفیت های مرتبط با این شهرستان آشکار می شود.
 
امام جمعه کرمان اظهار کرد: در صدر اسلام هنگامی که کاروان ها به سمت مکه می آمدند، برخی به این کاروان‌ها حمل می کردند اما رسول اکرم (ص) با تعدادی از جوانان قبلیه های دیگر هم قسم شدند تا در مقابل ظلم بایستند و این می تواند در عنبرآباد برای همه مردم، مسئولین و سیاسیون الگو شود تا نرخ سرمایه گذاری در این شهرستان رشد کند. 
 
وی اظهار کرد: باقی ماندن محصولات کشاورزی روی دست کشاورزان، باید مسئولان امر را متنبه کند و با تشکیل هیئت های اندیشه ورز به این مشکل عمده رسیدگی کنند.
 
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ادامه داد: بحث های جناحی (صرف) و طایفه گرایی به شدت به پیشرفت شهرستان آسیب می رساند و جلوی لیاقت محوری را در جامعه خواهد گرفت.
 
نماینده ولی فقیه در کرمان تصریح کرد: کلیه ظرفیت ها و مردم باید به کمک دولتمردان بیاید تا این دولت انقلابی بتواند برنامه های خوب خود را اجرا کند. 
 
وی در خاتمه از آحاد مردم انقلابی و شهید پرور شهرستان عنبرآباد تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر 1136903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha