لزوم استفاده از ظرفیت‌های متنوع انسانی و طبیعی برای رفع معضلات فرهنگی مازندران

حجت الاسلام قمی با اشاره به نابسامانی‌های فرهنگی در استان مازندران خواستار توجه ویژه مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان برای ساماندهی این مسائل شد و گفت: از ظرفیت‌های متنوع انسانی و طبیعی برای رفع معضلات فرهنگی ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمد قمی»امروز(۲۲دی) در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران اظهار کرد: این استان سابقه مجاهدت و رشادت‌ها و اتفاقات شکوه‌مند زیادی را در کارنامه دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حرم و... دارد.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مفتخرم که به این استان آمده‌ام، افزود: ستاد خیلی محکم حامی آقای شریف تبار است و امیدواریم در استان اتفافات موثر رو به جلو رقم زده شود.

 

حجت الاسلام قمی افزود: در این نبرد و نزاع فرهنگی زیر آتش تبلیغاتی دشمن باید محکم بایستیم ما در عهدی که با شهدا و رهبر داریم مصمم هستیم، کار جدی است.

 

وی گفت: ما روحانیون را ثابت قدم می دانیم این استان خاک حاصلخیزی دارد مدیران ملی پرورش داده، برگشت ایشان به استان با اخلاص ولی مصمم همراه خواهد بود.

 

حجت الاسلام قمی از حجت الاسلام مهدی شریف تبار به عنوان یک مدیر ملی یاد کرد و گفت: امیدواریم به فضل خداوند عالم، آنگونه که تحقق میرود در این مواجه فرهنگی سخت و پیچیده امروز نقش آفرینی کنند، دشمن امروز بیش از اقتصاد کار می‌کند.

 

وی استفاده از همه ظرفیت‌های متنوع انسانی و طبیعی از غرب تا شرق استان، تعامل هم افزا با نهادهای انقلابی و حاکمیتی، تکیه بر تشکل‌ها و ظرفیت‌های مردمی، اهتمام ویژه در میدان آوردن جریان‌های دانشجویی و طلبه‌ای فارغ بال از تنوع نظارت و تفاوت آرا در جریان فرهنگی انقلاب، اصالت دادن به خردورزی جمعی و اتصال به سرمایه‌های معنوی و علمی تبلیغی حوزه‌های علمیه و علمای بلاد مهمترین و مؤثرترین رهیافت‌ها در انجام رسالت‌های محول شده به مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی مازندران برشمرد.

 

حجت الاسلام قمی خواستار یک اراده واحد نیرومند در مقابل تبلیغات سودشمن شد و تاکید کرد: این مهم فردایی متفاوت خواهد ساخت.

کد خبر 1136909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha