رگه دینداری و انقلابی گری در دانشگاه شیراز مشهود است

حجت ‌الاسلام نیری گفت: در مدت فعالیت خود در دانشگاه شیراز شاهد تعامل و عملکرد مطلوب مسئولان دانشگاه شیراز و مدیران این دانشگاه بوده ام و رگه دینداری و انقلابی گری در این دانشگاه مشهود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت ‌الاسلام «جواد نیری»، امروز (چهارشنبه 22 دی) در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز گفت: فعالیت و تلاش در مجموعه ای که منصوب به نهاد مقام معظم رهبری است مایه مباهات است و دانشگاه شیراز دارالعلم است که برای فعالیت در آن افتخار می کنم.

مسئول پیشین دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز افزود: در مدت فعالیت خود در دانشگاه شیراز شاهد تعامل و عملکرد مطلوب مسئولان دانشگاه شیراز و مدیران این دانشگاه بوده ام و رگه دینداری و انقلابی گری در این دانشگاه مشهود است.

وی اضافه کرد: روسای دانشگاه شیراز در دوره های مختلف با نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز همواره همکاری مطلوبی داشته اند و استفاده از ذخائر و ظرفیت های دانشگاه و برگزاری دوره های مدیریت عاطفی به صورت کشوری و ... حاصل این تعامل است.

حجت ‌الاسلام نیری با تبریک به حجت الاسلام «نیکخو» به عنوان مسئول جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز بیان کرد: امیدواریم در این سمت شاهد موفقیت وی باشیم و تمامی نیروهای این نهاد همواره با دل و جان پای کار هستند و اکران اولین مستند «عمار» توسط این نهاد حائز دریافت جایزه شده است که از اقدامات فرهنگی مطلوب این نهاد است.

وی گفت: امیدواریم ارتباط نهاد با دانشگاه روز به روز بهتر شود و در سال های اخیر فضای مکانی این نهاد در دانشگاه شیراز پیشرفت خوبی داشته و امیدواریم امور فرهنگی روز به روز افزایش یابد.

حجت ‌الاسلام نیری ادامه داد: مکتب شهید سلیمانی در صداقت و اخلاص خلاصه می شود و در خدمت کردن در هر جایگاهی باید صداقت و اخلاص وجود داشته باشد و هر چه خالص تر باشیم، موفق تر خواهیم بود و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز در کمک های مومنانه این اخلاص را به کار گرفت.

کد خبر 1136917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha