لزوم برخورداری دانشجویان از باورهای دینی قوی

موذنی گفت: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز در ترویج باورهای دینی در جامعه دانشگاهی نقش مهمی دارد و دانشجویان به عنوان نسل جوان کشور باید از باورهای دینی قوی برخوردار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد موذنی»، امروز (چهارشنبه 22 دی) در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز گفت: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز چهار مسئولیت مهم دارد که ترویج باورهای دینی در جامعه دانشگاهی از مهمترین آنهاست.

سرپرست دانشگاه شیراز افزود: فاصله گرفتن از باورها و ارزش های دینی باعث مشکلات مختلفی در جامعه می شود و معتقدیم ترویج باورهای دینی می تواند مشکلات اقتصادی را حل می کند و فساد، اختلاص و ... در پی این باورها کاهش می یابد.

وی اضافه کرد: دانشجویان به عنوان نسل جوان کشور باید از باورهای دینی قوی برخوردار باشند و وظیفه دوم این نهاد ایجاد انگیزه و نشاط برای انجام رسالت های ذاتی جامعه دانشگاهیان است تا با این نشاط بتوانند برنامه های خود را عملیاتی کنند.

موذنی تاکید کرد: وظیف سوم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز، نظارت، هدایت و حمایت از برنامه ها و فعالیت های فرهنگی دانشگاه است و در دانشگاه شیراز، ماهیت فرهنگی غنی وجود دارد که باید به بهترین شکل انجمن ها و نشریه های دانشجویی و ... مورد حمایت و هدایت قرار بگیرند.

وی ادامه داد: چهارمین وظیفه این نهاد این است که دفتر این نهاد مامنی برای تمام دانشگاهیان برای ارائه مشکلات و درد دل های آنهاست و این نهاد از نظر سازمانی، جایگاه رفیعی دارد و مسئول نهاد جزء هیئت رئیسه دانشگاه است.

موذنی تصریح کرد: امیدواریم با انتصاب جدید در نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز همچون مسئول پیشین این نهاد، شاهد انجام و پیشرفت امور مختلف باشیم.

کد خبر 1136925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha