تدابیر فرماندهی معظم کل قوا راهبردی اساسی برای همه مسئولان است

امیر سرتیپ دوم محمدرضا زینالی با حضور در گروه پدافند هوایی بندر لنگه از بخش‌های مختلف این یگان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم محمدرضا زینالی فرمانده منطقه پدافندهوایی جنوب شرق صبح امروز در بازدید از گروه پدافند هوایی شهید اسماعیلیان بندرلنگه ضمن ارزیابی توان رزم و آمادگی دفاعی این گروه پدافندی در جمع کارکنان پایور و وظیفه این یگان، گفت:  تدابیر فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) راهبردی اساسی برای همه مسئولان است.

 

وی، افزود: مبانی فکری، اخلاقی، رفتاری، مدیریتی و... مقام معظم رهبری از آغاز رهبری ایشان تاکنون هدفمند و دارای پیوند عمیق به یکدیگرند و درصورتی که کسی آنها را به خوبی بشناسد به منظومه منظمی از آموزههای اسلام و انقلاب دست پیدا می کند که در صحنههای حساس و در مواجهه با حوادث هرگز دچار اشتباه و تردید نمی شود.

امیر سرتیپ دوم زینالی در ادامه خطاب به کارکنان وظیفه، گفت: در دوران خدمت مقدس سربازی قدر دوران جوانی خودتان را بدانید و تمامی توان و قوای شما باید به سمت رشد یافتگی ذهنی، شکوفا کردن استعدادها و در نهایت اعتلا و سرافرازی ایران عزیز باشد.

فرمانده منطقه پدافندهوایی جنوب شرق، خاطر نشان کرد: راه حل مشکلات کشور، همان مدیریت انقلابی و عقلانی است؛ هر شخصی در هر جایگاهی مشغول انجام وظیفه است باید وظایف محوله را با تعهد، تعصب و وجدان کاری ایفا کند.

 

کد خبر 1136956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha