جشن‌‌های دهه فجر در همه بخش‌ها و روستاهای گیلان برگزار شود

حجت الاسلام اشجری بر فراهم سازی بستر لازم جهت برگزاری جشن بزرگ دهه فجر چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در همه بخش‌ها و روستاها استان تاکید کرد و گفت: برنامه‌های دهه فجر نوآورنه و خلاقانه و مردمی باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام « مجتبی اشجری» امروز(چهارشنبه، ۲۲ دی) در نشست مسئولان کمیته‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان با بیان اینکه دهه فجر صحنه نمایش وجهه مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و وفاداری ملت به انقلاب اسلامی است گفت: برنامه‌های دهه فجر با مشارکت مردم برگزار می‌شود که این فعالیت‌های مردمی نمایش از ایستادگی مردم در برابر استکبار جهانی دارد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان حضور پررنگ مردم در برنامه‌های دهه فجر را نشان‌دهنده پویایی انقلاب اسلامی ایران و شکوفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: دهه فجر جلوه وحدت و همبستگی مردم مسلمان ایران در سایه رهبریاست.

 

وی ادامه داد: با گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی این حضور گسترده و بی چون و چرای ملت ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف در دنیا بی‌نظیر است.

 

اشجری با بیان اینکه در طول این ۴۳ سال، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره در صدر نقشه‌ها و دسیسه‌های پایان‌ناپذیر دشمنان بوده است تصریح کرد: توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان همواره با حضور مقتدرانه مردم در مناسبت‌های مختلف چون راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ شکست خورده و محاسبات آنان را خنثی می‌کند.

 

وی با اعلام اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی، دست زیاده‌خواهان نظام سلطه از میهن اسلامی قطع شد، انقلاب اسلامی ایران را عطیه الهی و یادگار امام خمینی(ره) دانست و اظهارکرد: ملت ایران با پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامیو به پاس شکرگزاری هر ساله دهه فجر را جشن می‌گیرند چرا که تحقق شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی»، پایان دوران حقارت و آغاز فصل عزت و سرافرازی ملت مسلمان ایران است.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه بر فراهم سازی بستر لازم جهت برگزاری جشن بزرگ دهه فجر چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در همه بخش‌ها و روستاها استان تاکید کرد و گفت: برنامه‌های دهه فجر نوآورنه و خلاقانه باشد زیرا فعالیتی موفق و ماندگار خواهد شد که با ایده نو، نگاه هنرمندانه، اجرای پرجاذبه و با مشارکت مردم برگزار شود.


وی چراغانی و نصب پرچم جمهوری اسلامی و پرچم‌های الوان در میادین و خیابان‌ها توسط شهرداران سراسر استان را مورد اشاره قرار داد و اذعان کرد: برگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی، تجلیل از پیشگامان انقلاب اسلامی، کمک‌های مومنانه و توزیع بسته‌های معیشتی و برگزاری نمایشگاه‌های متعدد در سطح استان برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی از برنامه‌های مهم ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان است.

 

اشجری با بیان اینکه مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و رعایت توصیه‌های بهداشتی در دستور کار برنامه‌های دهه فجر باشد متذکر شد: از افتتاح پروژه‌های ناتمام و نامناسب در دهه فجر خودداری شود.

 

 

 

کد خبر 1136964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha