نقش زنان در شکوهمندی و سربلندی انقلاب اسلامی تبیین و بیان گردد

مسئول کمیته خواهران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین گفت: نقش زنان در شکوهمندی و سربلندی انقلاب اسلامی تبیین و بیان گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، اولین جلسه کمیته خواهران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین صبح امروز با حضور مسئول کمیته خواهران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی و نمایندگان خواهر ادارات و نهادهای شهرستان ورامین در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین برگزار شد.
مهرزاد شیرازی مسئول کمیته خواهران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در این جلسه گفت: پاسداشت خون شهدا را تکلیف الهی است و نقش شهدای ده دی ورامین در تحقق انقلاب اسلامی بسیارموثر و راهگشا بود، درقیام روز ده دی ورامین زنان دوشادوش مردان صحنه هایی را رقم زدند که در طلیعه و امتداد آن انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.
وی افزود: کمیته خواهران ستاد دهه فجر مانند سنوات گذشته زمینه سازی حضور فعال بانوان را در بزرگداشت برنامه های ایام الله دهه فجر پیش بینی کرده است و به همین منظور  اولین جلسه دهه فجر انقلاب اسلامی و بزرگداشت دهه فجر را جهت احصا نظرات بانوان فعال شاغل در ادارات و نهادها جهت هر چه باشکوهتر این ایام در نظر گرفته ایم.
شیرازی با اشاره به نقش بی بدیل بانوان در شکل گیری انقلاب اسلامی و پس از آن بیان داشت: باید روایت گری دقیقی از این ایام داشته باشیم تا ضمن استمرار حرکت انقلاب یاد و خاطره این ایام را گرامی بداریم، نقش زنان در شکوهمندی و سربلندی انقلاب اسلامی تبیین و بیان گردد و این نقش در پس از انقلاب اسلامی نیز استمرار داشته است.
مسئول کمیته خواهران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ورامین ادامه داد: مردمی بودن این انقلاب مانند عاشورای حسینی است و اگر این صفت بارز مردمی بودن را به نسل جوان انتقال ندهیم دشمن در وارونه کردن آن مانند دیگر تحریفات تاریخی دست بکار خواهد شد.
وی در پایان تجلیل از زنان ایثارگران انقلاب اسلامی، برپایی کارگاه آموزشی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در کنار سبک زندگی اسلامی، برگزاری شب شعر و ... را از برنامه های پیش بینی شده این ایام دانست.

کد خبر 1136965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha