ارتقای دهستان آسمان آباد به بخش مطالبه به حق مردم این دیار است

حجت الاسلام امرایی با بیان اینکه تبدیل شدن دهستان آسمان آباد به بخش مطالبه به حق مردم این دیار است، گفت: فتح میمک فتح الباب پیروزی های رزمندگان اسلام در طول ۸ سال دفاع مقدس بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، امام جمعه شهرستان چرداول، بعداز ظهر امروز(۲۲ دی) در جمع مردم دهستان آسمان آباد در امامزاده پیر حمزه (ع)، اظهار کرد: دشمن برای اولین بار در عملیات میمک طعم تلخ شکست را از مردم غیور عشایر استان به ویژه ایل خزل چشید.

 

حجت الاسلام « احمد امرایی» یادآور شد: مردان مرد و همرزمان با غیر ت دینی و ملی این دیار،  در شکاف دره ها و شیارهای میمک حضور یافتند و فرزندان ایل خزل با خون خودشان پیمان اخوت با ارتش بستند و دشمن را در عملیات ذوالفقار شکست دادند.

 

وی افزود: زنان این دیار هم نقش مهمی در حمایت و پشتیبانی از مردان مرد عشایر در عملیات فتح میمک داشتند و این افتخاری بزرگ است که عملیات فتح میمک، فتح الباب پیروزی های بعدی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس بوده است.

 

وی با تقدیر از حضور‌ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در جمع مردم آسمان آباد، گفت: دهستان آسمان آباد این ظرفیت را دارد و با مردمانی با این  سلحشوری و دشمن ستیزی که دارد به بخش ارتقا یابد و این موضوع خواسته و مطالبه به حق مردم آسمان آباد است.

 

حجت الاسلام امرایی خاطرنشان کرد: امید است که به یمن حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و توجه استاندار ایلام این مطالبه به حق مردم آسمان آباد به زودی تحقق یابد.

 

گفتنی است حجت الاسلام « الله نور کریمی تبار» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ظهر امروز به دهستان آسمان آباد سفر و در جمع مردم دهستان آسمان آباد در صحن مطهر امامزاده پیر حمزه (ع) حضور یافت.

کد خبر 1137059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha