قرارگاه محرومیت زدایی در هلیلان فعال می شود/ گرانیگاه توجه نظام و نهادهای حمایتی مناطق محروم است

بهرام نیا با بیان اینکه قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان هلیلان در راستای تحقق شعارهای دولت سیزدهم فعال می شود، گفت: امروز گرانیگاه توجه نظام و نهادهای حمایتی مناطق محروم است و شهرستان هلیلان از مصادیق آن است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، عصر امروز(۲۲ دی) در آئن تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان هلیلان، اظهار کرد: هلیلان یک شهرستان مستعد در حوزه کشاورزی است و ظرفیت خدادادی بالقوه زیاد این منطقه می تواند مبنای رشد و توسعه آن باشد.

 

«حسن بهرام نیا» با بیان اینکه امروز از حضور مردم هلیلان و قدر شناسی آنان از خدمتگزاران خود به وجد آمدم، افزود: هلیلان با وجود محرومیت، فرزندان برومندی را تربیت و پرورش داده است که در جای جای مدیریت کشور نقش آفرینی می کنند و بخش قابل توجهی از اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری به استان، به سمت منطقه محروم هلیلان سوق داده شده است.

 

وی با اشاره به اینکه قرارگاه محرومیت زدایی هلیلان در راستای تحقق شعارهای دولت سیزدهم فعال می شود، افزود: مدیران دستگاه های عضو قرارگاه محرومیت زدایی باید از امروز با انگیزه و کار جهادی بیشترین تلاش و اهتمام را برای رهایی این شهرستان از محرومیت به کار گیرند.

 

استاندار ایلام با اشاره به اینکه هم مردم، هم مسئولین شهرستان و هم مدیران کل در راستای اجرایی شدن مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری پای کار بیایند، گفت: تلاش داریم پروژه های مهم و کلیدی این شهرستان که در طول سالهای گذشته تامین اعتبار نشده و نیمه کاره رها شده در اسرع وقت تکمیل شوند.

 

بهرام نیا با اشاره به اینکه مردم شهیدپرور و مهمان نواز هلیلان دارای انگیزه بالا و شایسته خدمت رسانی هستند، ابراز کرد: لازمه تحقق مصوباتی که فرماندار سابق به آن پرداختتند،اجرایی شدن آن است که به عنوان وظیفه ای سنگین به فرماندار جدید منتقل می شود.

 

وی با بیان اینکه هر آمدنی رفتنی و هر معارفه ای تودیعی به دنبال دارد و از زحمات سعید شهبازی در دوران تصدی فرمانداری تشکر می کنم، گفت: فرماندار جدید نیز فردی ولابی و ارزشی است که در کنار سابقه خدمت در یک نهاد مقدس، در وزارت کشور نیز سابقه خدمت دارند.

 

استاندار ایلام با اشاره به اینکه فرماندار جدید از رگ و ریشه این مردم بوده  و با خلق و خوی مردمان این سامان آشنایی کامل دارد، افزود: شرکت گاز استان در اسرع وقت نسبت به اتصال روستاهای باقیمانده شهرستان هلیلان به شبکه سراسری گاز اقدام کند و مدیران آبفا و راهداری استان نیز پیگیری های لازم را برای تسریع در تکمیل پروژه های نیمه کاره این شهرستان انجام دهند.

 

بهرام نیا با بیان اینکه فرماندار جدید  باید با حضور میدانی و با توسعه و رفع مشکلات این شهرستان را در تراز شان و جایگاه مردم نجیب این شهرستان قرار دهد، گفت:  حضور پررنگ مردم در مراسم تودیع و معارفه معنای مهمی دارد و باید این موضوع مورد توجه فرماندار قرار گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه بنده افتخار می کنم که خدمتگزار اینچنین مردمی هستم که از نظر غیرت، دین مداری و سلحشوری نامی بزرگ در تاریخ دارند، افزود: در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب قرار داریم، امروز که هویت واقعی و شخصیت لگد کوب شده خود را یافته ایم و به خاطر همین رشادت ها و پابمردی های شهدای انقلاب به رهبری معمار انقلاب است.

 

استاندار ایلام با اشاره به اینکه امروز گرانیگاه توجه نظام و نهادهای حمایتی مناطق محروم است و شهرستان هلیلان از مصادیق آن است، خاطرنشان کرد: پای کار بودن مسئولین برای محرومیت زدایی از هلیلان برگرفته از نگاه خاص مسئولین نظام برای حفظ کرامت مردم این مناطق است.

 

گفتنی است در این مراسم،  از زحمات «سعید شهبازی» فرماندار سابق تقدیر و «کوروش عیوضی» به عنوان فرماندار جدید شهرستان هلیلان معرفی شد.

 

 

آئین تکریم و معارفه فرمانداران شهرستان هلیلان با حضور دکتر بهرام نیا استاندار ایلام، حسنی معاون سیاسی و امنیتی، ناصری راد مدیر کل حراست، زرگوش مدیر کل سیاسی و انتخابات و جمعی دیگر از مدیران کل استان و شهرستان برگزار گردید.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1137115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha