افتتاح ۹۵ پروژه عمرانی در زنجان به مناسبت دهه فجر

به گفته خالقی، ۹۵ پروژه عمرانی با اشتغالزایی ۷۰۰ نفر با اعتباری بالغ و یک هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال در دهه فجر در زنجان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فرماندار زنجان امروز در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های دهه فجر اظهار داشت: برنامه‌های متنوعی در حوزه‌های مختلف به مناسبت بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در زنجان برگزار می‌شود که شاید کمرنگ‌ترین آنها برنامه‌های عمرانی باشد.

 

 

خالقی از آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های مختلف در شهرستان زنجان خبرداد و گفت: در حوزه عمرانی ۹۵ طرح به صورت اجرایی می‌شود که و عملیات اجرایی حدود هفت پروژه هم آغاز می‌شود.

 


وی میزان اشتغالزایی پروژه‌های دهه فجر در زنجان را ۷۰۰ نفر عنوان کرد و افزود: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ و یک هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسند.

 


این مسئول خاطرنشان کرد: همه برنامه‌های ما مردم محور بوده و مایه افتخار است که پروژه‌های عمرانی برای تسهیل امور مردم افتتاح و در اختیار اقشار مختلف قرار گیرد.

 


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه این جلسه، اظهار داشت: ۴ پروژه ورزشی از جمله چمن مصنوعی شریف آباد ابهر، زمین مینی فوتبال کرسف و خدابنده و فاز اول ورزشگاه ۱۵ هزار نفری در صورت تخصیص اعتبار به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح می‌شود.

 

علی خلیلی با بیان اینکه ۱۰ پروژه ورزشی برای افتتاح در دهه فجر انقلاب اسلامی در زنجان پیش‌بینی شده بود، افزود: به دلیل عدم تخصیص اعتبار، این پروژه‌ها آماده نشد.

 

وی گفت: برنامه‌های پیاده‌روی، کوهپیمایی، جشنواره‌های ورزشی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی پیش‌بینی شده است که ۴۵ خانه ورزش روستایی افتتاح می‌شود.

 

این مسئول یادآورشد: برگزاری نمایشگاه مجازی نقش جوانان در انقلاب، راه‌اندازی پویش مکتب سلیمانی، برگزاری مسابقات محتلف فرهنگی و هنری و ارائه مشاوره رایگان ازدواج و افتتاح یک مرکز مشاوره از برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

کد خبر 1137117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha