اجرای طرح «گرمای مهربانی» در اندیمشک

قایدی از اجرای طرح «گرمای مهربانی» توسط گروه جهادی و مؤسسه خیریه محبان ولی‌الله اعظم (عج) شهرک بنوار ناظر اندیمشک جهت اهدای وسايل گرمایشی به خانواده‌های کم‌بضاعت خبر داد.

«رضا قایدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، از اجرای طرح «گرمای مهربانی» توسط گروه جهادی و مؤسسه خیریه محبان ولی‌الله اعظم (عج) شهرک بنوار ناظر اندیمشک خبر داد و اظهار کرد: این طرح به منظور اهدای وسايل گرمایشی به خانواده‌های کم‌بضاعت اجرا شد.

 

مسئول  مؤسسه خیریه محبان ولی‌الله اعظم (عج) شهرک بنوار ناظر اندیمشک افزود: در همین راستا با کمک خیّرین و نیکوکاران، ۴۰ بخاری گازسوز و برقی تهیه و به خانواده‌های کم‌برخوردار نیازمند اهدا شد.

 

وی با بیان اينکه برگزاری رزمایش کمک‌ مؤمنانه در دستور کار گروه جهادی و مؤسسه خیریه محبان ولی‌الله اعظم (عج) قرار دارد اذعان کرد: در روزهای اخیر نیز تهیه و توزیع بیش از ۱۵۰ بسته معیشتی شامل برنج، گوشت، روغن، ماکارونی، سویا، رب‌گوجه، قند و حبوبات با هدف حمایت از خانواده‌های نیازمند صورت گرفت.

 

قایدی با تقدیر از خیرین و مردم نوعدوست به پاس مشارکت در اجرای طرح «گرمای مهربانی» و کمک‌های مؤمنانه خاطر نشان کرد: مؤسسه خیریه محبان ولی‌الله اعظم (عج) با سال‌ها سابقه خدمات‌رسانی به محرومان اندیمشک و حومه و تحت پوشش قرار دادن ۱۵۰ خانواده نیازمند، آماده دریافت کمک‌های مردمی است و در این راستا خیرین و مردم سخاوتمند می‌توانند کمک‌های مالی خود را به ‌شماره حساب ۰۱۱۱۹۹۶۸۰۰۰۰۶ واریز کنند.

 

کد خبر 1137173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha