ادای احترام وزیر صمت و نایب رئیس دوم مجلس به شهدای شهرستان لامرد

«رضا فاطمی امین»، وزیر صنعت، معدن و تجارت و «عبدالرضا مصری»، نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی برای افتتاح کارخانه «آلومینیوم جنوب» به «لامرد» فارس سفر کرده اند، لحظاتی پیش به مقام شامخ شهدای لامرد ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لامرد، «رضا فاطمی امین»، وزیر صنعت، معدن و تجارت و «عبدالرضا مصری»، نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی، امروز (پنج شنبه 23 دی) برای افتتاح کارخانه «آلومینیوم جنوب» به «لامرد» فارس سفر کرده اند، لحظاتی پیش به مقام شامخ شهدای لامرد ادای احترام کردند.

حضور در گلزار شهدا، منطقه ویژه اقتصادی، بازدید از کارخانه، بازدید از منطقه تجاری «دهشیخ»، جلسه با نمایندگان فارس، جلسه با مسئولین «ایمیدرو» و «سالکو» از دیگر برنامه های این سفر است.

قرار است وزیر صمت و همچنین نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی از عملیات اجرایی نیروگاه 930 مگاواتی «غدیر» انرژی لامرد بازدید کنند و همچنین از بهره برداری آخرین سلول تولید شمش آلومینیوم و حضور در مراسم جشن تکمیل ظرفیت آلومینیوم از جمله برنامه های این روز است.

قرار بود در این مراسم «محمدباقر قالیباف»، رئیس مجلس شورای اسلامی حضور داشته باشد که به علت بیماری، حضور وی در این برنامه لغو شد.

کد خبر 1137174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha