جدیت بحث عفاف و حجاب در اجرا در دستور کار باشد

حجت الاسلام مطیعی، با بیان اینکه در حوزه اجرا در بحث حجاب و عفاف، در گذشته جدیت وجود نداشت گفت: اگر قصد داریم در امر تقویت فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه به موفقیت برسیم، امروز باید جدیت در اجرا در دستور کار باشد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام «مرتضی مطیعی» در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان ضمن بیان اینکه  سمنان استانی فرهنگی است تأکید کرد: وجهه و چهره این استان باید با توجه به این امر،  حفظ و صیانت شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه عفاف و حجاب نماد دینی ارزشی و ملی فرهنگ ایرانی و یک نماد انقلابی‌گری است اظهارکرد: بنابراین دشمنان ارزش‌های الهی و دینی و انقلاب به لحاظ جایگاه بسیار مهم عفاف و حجاب سعی دارند به عناوین مختلف این نماد را کمرنگ یا از بین ببرند و این اقتدار را بشکند.

 

وی با تأکیدبر اینکه قشر مذهبی امروز باید در جبهه های فرهنگی ایستادگی کرده و در مقابل ناهنجاری ها با اقدامات مطلوب ورود کنند تصریح کرد: لازم است با اتخاذ راهکارهای مناسب، راه های ورود دشمنان در بحث تهاجم فرهنگی را ببندیم و با آن مقابله کنیم.

 

امام جمعه سمنان گفت: بانوانی که نماد کامل حجاب و عفاف در استان سمنان هستند باید شناسایی و مورد تقدیر و تجلیل قرار گیرند.

 

وی برخورد لازم با موارد کوتاهی در بحث حجاب و عفاف در ادارات استان سمنان را ضروری خواند و اظهار داشت: دشمن در حال حاضر از بیرون مرزها در تلاش برای پیوند زدن همه مشکلات به یکدیگر در حوزه های مختلف است و باید مراقب باشیم و اقدامات لازم پیشگیرانه را در دستور کار قرار دهیم.

 

حجت الاسلام مطيعي بیان کرد: ترویج  حیا وعفت از طریق گفتمان‌سازی  و مقابله  با فرهنگ  شیطانی غرب  میسر است که  این می‌تواندجامعه را از شر فرهنگ‌های غلط و شیطانی مصون نگه دارد.

کد خبر 1137177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha