پویش «به رنگ مدرسه» در مدارس شهرستان جهرم اجرا شد

نیکفر گفت: با هدف ترویج فرهنگ مدرسه سازی، پویش ملی «به رنگ مدرسه» در مدارس شهرستان جهرم به اجرا در آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی نیکفر»، امروز (پنجشنبه ۲۳ دی) به خبرنگاران گفت: پویش «به رنگ مدرسه» با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با مفاهیم مشارکت و نوع‌دوستی و همچنین افزایش آگاهی خانواده‌ها نسبت به موضوع مدرسه‌سازی به اجرا در آمده است.

 

مدیر آموزش و پرورش جهرم با اشاره به اینکه فرهنگ مدرسه سازی از اصل مدرسه سازی مهم تر است، افزود: مخاطب اصلی این پویش کودکان و نوجوانان هستند که نقاشی‌های خود را روی کاغذ با مداد رنگی، گواش، آبرنگ و یا هر وسیله دیگر کشیده و تصویر آن را به این پویش ارسال می کنند.

 

وی با اشاره به حضور دانش آموزان جهرمی در پویش «به رنگ مدرسه»، اظهار کرد: دانش آموزان با شرکت در این پویش آثار هنری خود را با موضوع مدرسه سازی به دبیر خانه این پویش ارسال کرده اند.

 

نیکفر با اشاره به تقدیر از دانش آموز جهرمی برای شرکت در این پویش، عنوان کرد: «حسین اسدی» دانش آموز کلاس سوم دبستان «شهید احقاق» جهرم به عنوان یکی از برگزیدگان این پویش ملی مورد تقدیر قرار گرفت که هدیه ای از طرف اداره کل نوسازی به وی تقدیم شد.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین پیش از این نیز «علی اکبر میر محمدی» از دبستان «شهید احقاق» به عنوان مروج مدرسه سازی مورد تقدیر قرار گرفته بود.

کد خبر 1137179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha