سردار سلیمانی در مسیر پیاده شدن ارزش های الهی در همه جوامع قدم برداشت

حجت الاسلام معبودی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همواره خود را بدهکار مردم می دانست و دنبال این بود همه ارزش های الهی در همه جوامع پیاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «علی معبودی» در مراسم بدرقه کاروان اتومبیلرانی استان به مقصد مزار مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که امروز (پنجشنبه 23 دی) در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار شد، بیان کرد: این سفر شما با همه سفرهایی که در زندگی خود داشته اید متفاوت است چراکه در این سفر به سمت کسی می روید که حضورش، وجودش و زنده بودنش مایه آرامش و آسایش نه تنها ملت ایران بود بلکه مایه آرامش و آسایش بسیاری از مظلومان و محرومان جهان بود.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در عهدی که با خداوند متعال بسته بود و در مسیر خدمت به مردم و فی سبیل الله به درستی این کار را انجام داد.

 

وی عنوان کرد: سردار سلیمانی حتی بعد از شهادت خودش هم تحولی در همه دل ها ایجاد کرد و حتی کسانی که اعتقاد به دین ندارند به او علاقمند هستند و شما در این کاروان به سمت مرقد مطهر چنین کسی می روید که با همه مقامات دنیوی در وصیتنامه خود نوشت روی سنگ قبر من سرباز قاسم سلیمانی بنویسید.

 

حجت الاسلام معبودی تأکید کرد: ایشان همواره خود را بدهکار مردم می دانست و دنبال این بود همه ارزش های الهی در همه جوامع پیاده شود، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اهل قرآن، اهل راز و نیاز با خداوند متعال و اهل دوری از گناهان بود.

 

وی اعلام کرد: قطع یقین شما با نیت پاکی در این مسیر قدم نهاده اید و به طور حتم در میانه راه دل هایتان را با حاج قاسم پیوند زده و بر سر مزار ایشان از آن روح بلند و خدایی طلب می کنید که خداوند سرنوشت همه ما را مانند این سردار بزرگ رقم بزند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین یادآور شد: وقتی دشمن خبیث ملت ایران و مستضعفان جهان، سردار سلیمانی را بزدلانه به شهادت رساندند عطر این شهید شمیم عالم را فرا گرفت و از این شهید بخواهیم ما هم خدایی شده و خدمتگذار مردم باشیم.

 

گفتنی است حرکت کاروان اتومبیلرانی استان قزوین به سمت مزار مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان در بازه زمانی ۲۳ تا ۲۵ دی ماه برگزار می شود.

کد خبر 1137184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha