پرداخت  ۴۰ میلیاردتومان تسهیلات قرض الحسنه امداد ولایت به نیازمندان مازندرانی

اسکندری با بیان اینکه تاکنون ۴۲۰۰ نفر از وام های این قرض الحسنه بهره مند شدند، گفت: مجموعا ۴۰ میلیاردتومان تسهیلات به نیازمندان طی ۹ ماهه سالجاری پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «ناصر اسکندری»، امروز(۲۳دی) در جمع خبرنگاران ضمن تشریح عملکرد  صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مازندران، اظهار کرد:  وام‌های کمیته امداد در سرفصل های اشتغال، کارگشایی، تأمین، تعمیر و بازسازی مسکن و تأمین ودیعه مسکن است.

 

مدیر  امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در مازندران با اشاره به اینکه وام تا سقف ۱۰ میلیون تومان هیچ کارمزدی ندارد و وام های بیش از این مبلغ  سه درصد کارمزد خواهد داشت، افزود:صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت  متصل به  شبکه شتاب است  و خیران  می‌توانند در این صندوق سپرده گذاری کرده  و از محل وجوهات اداره شده‌ خود، نسبت به معرفی نیازمندان برای دریافت وام قرض‌الحسنه اقدام کنند.

 

وی تصریح کرد: این صندوق دارای دو نوع حساب،  حساب قرض الحسنه عادی و حساب وجوه اداره شده است.

 

اسکندری با تاکید براینکه تمام سرمایه گذاری‌ها در این  صندوق، برای رفع مشکلات نیازمندان انجام می شود، بیان داشت: در حساب وجوه اداره شده،  با سپرده گذاری خیران در این حساب، می‌توان از محل همین اعتبارات به نیازمندان وام پرداخت کرد و در 9 ماهه سالجاری خیران بیش از دو میلیارد تومان در این حساب، سرمایه گذاری کردند  که۳۴۰ میلیون تومان آن بصورت بلاعوض(قرض ماندگار)  به صندوق مساعدت و از همین محل به نیازمندان وام پرداخت شد.
 

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مازندران گفت: از مجموع این تسهیلات، به ۴۲۰۰ نفر  وام در سرفصل های مختلف  طی 9 ماهه سالجاری پرداخت شد.

 

 

کد خبر 1137213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha