نیاز به حضور هنرمندان برای خلق اثر درباره نماز داریم

کارشناس مرکز تخصصی نماز با تأکید بر اینکه هنرمندان هر کجا در صحنه حاضر شدند، شگفتی آفریدند؛ ضرورت و اهمیت تولید عکس، پادکست و موشن گرافی زیبا از نماز را یادآور شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام مرتضی رحیمیان، پنجشنبه(۲۳ دی) در نشست گفتمان نماز که ویژه کارکنان اداره کل ارشاد و اصحاب رسانه برگزار شد؛ در سخنانی به سیره شهدا از جمله حاج قاسم، صیاد شیرازی، آوینی و مجید شهریاری در توجه به نماز اول وقت و کمک گرفتن از نماز در سختی ها پرداخت.

 

 

کارشناس مرکز تخصصی نماز با بیان اینکه همه این شهدا فهمیده بودند که همه کلیدهای عالم دست خدا است؛ افزود: آنها متوجه «واستعینوا بالصبر و الصلواة» شده بودند.

 

 

وی با اشاره به آیه ۴۱ سوره حج این آیه را به اتفاق آراء مفسرین مربوط به دوره ظهور دانست و اظهار کرد: برای آن که یار امام زمان باشیم باید کارهای ظهور را در مقیاس کوچکتر آن قبل از ظهور انجام بدهیم پس با توجه به این آیه، هر کسی که قدرتی پیدا می کند اعم از اینکه هنر، رسانه، قلم و... در اختیار او قرار می گیرد باید آن را در راستای چهار امری که در این آیه آمده(نماز، زکات، امر به معروف و نهی از منکر) استفاده کند.

 

 

حجت الاسلام رحیمیان در همین رابطه گفت: شهید صیاد شیرازی از قدرت خود برای اقامه نماز استفاده کرد و حاج قاسم در بحبوحه جنگ به نیروهایش تأکید می کرد در هر حالی هستند حتی در حال حرکت{به سمت دشمن} نمازشان را بخوانند.

 

 

وی با تأکید بر اینکه هنرمندان هر کجا در صحنه حاضر شدند، شگفتی آفریدند؛ ضرورت و اهمیت تولید عکس، پادکست و موشن گرافی زیبا از نماز را یادآور شد و در پایان گفت: نذر نماز داشته باشید.

کد خبر 1137221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha