اهدای ۱۰۰ بسته غذایی به خانواده های محروم شهر دستنا توسط کانون «بعثت»

سجادی گفت: تعداد ۱۰۰ بسته غذایی به همت اعضای کانون فرهنگی هنری «بعثت» و مشارکت خیرین و نیکوکاران و کمک های مردمی بین ایتام و خانواده های محروم در شهر دستنا توزیع شد.

«جواد سجادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: تعداد ۱۰۰ بسته غذایی به همت اعضای کانون فرهنگی هنری «بعثت» و مشارکت خیرین و نیکوکاران و کمک های مردمی بین ایتام و خانواده های محروم در شهر دستنا توزیع شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «بعثت» حضرت ابوالفضل (ع) شهر دستنا ادامه داد: این بسته ‌های معیشتی شامل برنج، حبوبات، شکلات، تنقلات و گوشت قرمز است که بین خانواده های نیازمندی که از قبل توسط اعضای کانون شناسایی شده بودند توزیع شد.

 

وی ارزش هر بسته پیش‌بینی‌شده را بیش از سه میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در مجموع ۳۰۰ میلیون ریال با حمایت های خیرین و کمک های مردمی در این بخش هزینه شده است.

 

سجادی گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری «بعثت» شهر دستنا از ابتدای شیوع کرونا تمام تلاش و همت خود را به کار می گیرند تا با تهیه بسته های غذایی، شادی را برای نیازمندان رقم بزنند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «بعثت» حضرت ابوالفضل (ع) شهر دستنا با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در کشور تصریح کرد: بسیاری از مردم با اینکه خودشان در شرایط سخت اقتصادی هستند اما با کمک به همنوعان خود و ترویج فرهنگ نوع‌دوستی در تلاش هستند تا گره‌گشای برخی مشکلات محرومان به ویژه ایتام باشند.

 

وی با بیان اینکه کمک‌های خیران و نیکوکاران می‌تواند در قالب اهدا میوه، شیرینی و آجیل باشد، خاطرنشان کرد: خیرین مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌ های نقدی خود را برای کمک به ایتام و خانواده های محروم تحویل متولیان این امر در کانون فرهنگی هنری «بعثت» حضرت ابوالفضل (ع) شهر دستنا دهند.

 

کد خبر 1137228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha