ترویج فرهنگ شهادت، صیانت از ارزش های دینی و انقلابی است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در دیدار صمیمانه با مادر شهید «فیروز برزگر» گفت: ترویج فرهنگ شهادت، صیانت از ارزش های دینی و انقلابی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ طرح ملی «شکوه مادری» چهارشنبه شب با حضور حجت الاسلام «رضانوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز مدیر ستاد فهمای استان  در قالب دیداری صمیمانه با مادر شهید «فیروز برزگر» از شهدای گلگون کفن دوران دفاع مقدس اجرا شد.

 

حجت الاسلام «رضا نوری» در این دیدار معنوی و ارزشمند، زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا را تکلیف خواند و گفت: شهدا از هرچه داشتند برای دفاع از این آب و خاک و آسایش جامعه گذشتند و این وظیفه ماست که فرهنگ متعالی شهدا را زنده نگه داریم و از آن محافظت کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، ترویج فرهنگ شهدا و شهادت را صیانت از ارزش های دینی و انقلاب اسلامی عنوان و بر اهمیت این موضوع تاکید کرد.

 

«هاشم شیرازیان» مدیر ستاد فهمای استان هم طرح ملی  «شکوه مادری» را مرحله دوم اجرای طرح «سه شنبه های تکریم» و  با هدف شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران، چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان و جوانان ممتاز در عرصه های فرهنگی هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله پیرامون مسجد عنوان کرد.

 

در این دیدار خانواده شهید برزگر، با ذکر خصایص و ویژگی‌های شهید به مرور برخی خاطرات  آن شهید جلیل القدر پرداختند و در پایان با اهداء هدیه و یادبودی، یاد و خاطره شهید بزرگوار گرامی داشته و مادر آن شهید تکریم شد.

 

گفتنی است، شهید فیروز برزگر، متولد 1345 در سال 1365 در عملیات کربلای (2) به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

 

کد خبر 1137250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha