برگزاری همایش تبیین نقش فرهنگ مدیریت جهادی در حوزه صنعت و تولید همدان

برات زاده گفت: دومین همایش تبیین نقش فرهنگ مدیریت جهادی در حوزه صنعت و تولید همدان است که در چهار محور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، ابوالفضل برات‌زاده در جمع خبرنگاران از برگزاری همایش تبیین نقش فرهنگ مدیریت جهادی در حوزه صنعت و تولید استان خبر داد و گفت: این دومین همایش تبیین نقش فرهنگ مدیریت جهادی در حوزه صنعت و تولید همدان است که در چهار محور برگزار می‌شود.

 

مسوول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: اين همايش با هدف ترويج و تقويت فرهنگ و روحيه جهادى انقلابى در صنعت و توليد برگزارمی شود.

 

وی تصریح کرد: موضوع فراخوان مقاله به منظور استفاده از تمام ظرفیت‌های علمی و تخصصی بخش صنعت و دانشگاه در راستای ترویج مدیریت جهادی در بخش صنعت و تولید و کمک به ایجاد و ارتباط صحیح بین دانشگاه و صنعت است.

 

و همچنين تأكيدكرد: علاقه مندانان ازسراسركشور میتوانند آثار خود را از طريق نشانى الكترونيكى

hamayesh٢modiran@gmail.com يــادبيرخانه همايــش به آدرس همــدان، ميدان باباطاهــر جنب ادارهكل اســتاندارد، ســاختمان معاونــت فرهنگــى ادارهكل تعــاون، كار و رفاه اجتماعى سازمان بســيج كارگران و كارخانجات اســتان تا 27بهمن ماه ارســال كننــد و يا براى كسب اطلاعات بيشتر با شماره 08134230277 تماس بگيرند.

 

وی در ادامه عنوان کرد: در راستای رفع موانع تولید در استان، سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان طرح شهید کریمی یا طرح کمک به موانع تولید را اجرایی می‌کند که نخستین اقدام بازدید از واحدهای تولیدی و شناسایی مشکلات آنهاست.

 

وى با اشــاره به 170مورد بازديد از واحدهاى توليدى و احصاى 400 مشــكل از آنها گفت: از طريق ستاد تسهيل استان و ظرفيت بسيج، سپاه و ادارات اين مشكلات پيگيرى و 50 درصد حل شــده است.

 

مسئول بسيج كارگران و كارخانجات سپاه انصارالحسين(ع) همدان با اشاره به شناســايى آسيبهاى اجتماعى و ارائه مشاوره در حوزه ســلامت روان و سبك زندگى ايرانى ـ اسلامی گفت: به دليل سياست ناكارآمد دولت قبل متأسفانه بيشترين آســيب را كارگران ديده اند كه هدف ما رسيدگى به مشكلات آنهاست و در اين راستادفتر مشاورهاى راه اندازى شده است.

 

وی با بیان اینکه به منظور بهره‌مندی از این مشاوره‌ها به ۵۰ هزار کارگر شاغل و بازنشسته پیامک ارسال شده است تصریح کرد: در حال حاضر ۷۰ درصد واحدهای تولیدی استان زیر ۳۰ درصد ظرفیت اسمی خود کار می‌کنند که نشان می‌دهد ۷۰ درصد ظرفیت تولید داریم بنابراین اگر حمایت صورت گیرد مشکلات اقتصادی استان تا حدودی حل خواهد شد.

 

وی از هدف‌گذاری آموزش ۴۰۰ نفر از مدیران طی امسال خبر داد و افزود: گروه هدف بسیج کارگران کارخانجات، کارفرمایان و ادارات هستند که در این سه حوزه اقداماتی به منظور رفع مشکلات انجام می‌شود.

 

کد خبر 1137274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha