مسئولین ، وزرا ، نهادها و دستگاه های اجرایی کشور فرصت خدمت به امیرالمومنین علیه السلام را قدر بدانند

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر با اشاره به زودگذر بودن فرصت های خدمت گفت: مسئولین ، وزرا ، نهادها و دستگاه های اجرایی کشور فرصت خدمت به امیرالمومنین علیه السلام را قدر بدانند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دکتر ظریف منش مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر دیروز چهار شنبه ۲۲ دی ماه در مراسم معارفه دبیران اجرایی بنیاد بین المللی غدیر گفت : شما دبیران محترم اجرایی که خداوند توفیق خدمتگزاری به امیرالمومنین علیه السلام را پیدا کرده اید ، این فرصت را غنیمت بشمارید و تمام سعی و تلاش خود را در این مسیر بکار بگیرید . 

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر با اشاره به زودگذر بودن فرصت های خدمت اظهار داشت : بحمدالله در دولت فعلی فضا و شرایط بهتری برای توجّه و خدمت رسانی بیشتر و بهتر فراهم شده است و از این فرصت برای خدمت به امیرالمومنین (ع) و غدیر استفاده کنیدو برای تحقّق دولت و جامعه علوی تلاش مظاعف نمایید .

 

دکتر ظریف منش در این مراسم معارفه با تقدیر از تمامی کسانی که کمر همّت بسته اند تا بخشی از وقت و کار و توان خود را برای تبیین و ترویج تفکّر و اندیشه امیرمومنان علی (ع) در راستای اصلاح امور جامعه اسلامی صرف می کنند و بحمدالله خدمات شایسته ای نیز کرده اند تشکر و قدردانی می کنیم ولی این مقدار را کافی نمی دانیم و حتما به یک جهاد فرهنگی ، علمی ، پژوهشی ، هنری و اجرایی نیاز داریم تا بتوانیم جامعه و دولت خود را اسلامی و علوی کنیم .

ظریف منش اظهار داشت : همه مشکلات مختلف موجود در کشور ما حاصل دور بودن از امیرالمومنین و آموزه های آن بزرگوار است که نتوانسته ایم آنها را در زندگی و جامعه خود جاری و ساری کنیم . 

 

وی در ادامه گفت: از تمام شما دبیران محترم اجرایی می خواهیم تمام توان و ظرفیت دستگاه ها ، زیرمجموعه ها ، نیروی انسانی و امکانات خود را برای خدمت به غدیر و امیرالمومنین (ع) به میدان بیاورید تا بتوانیم یک جریان علوی و یک گفتمان غالب را در جامعه حاکم کنیم .
 
لازم به ذکر است در پایان این مراسم چهار تن از معاونین و نمایندگان وزرای کشور ، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، نیرو و وزارت راه و شهرسازی احکام خود را از دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر دریافت کردند و به عنوان دبیران اجرایی بنیاد بین المللی عدیر در این وزارتخانه ها منصوب شدند .

کد خبر 1137289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha