مسئولان فرهنگی ظرفیت های مذهبی سومین حرم اهل بیت (ع) را به جهان معرفی کنند

سردار بوعلی گفت: ظرفیت های مذهبی و فرهنگی استان فارس و به ویژه شهر شیراز باید در سطح ملی و جهانی معرفی شوند که این رسالت مهم مسئولان و فعالان فرهنگی و هنری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (پنج شنبه 22 دی) بوعلی در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: کشف و پرورش استعدادهای بالقوه در حوزه فرهنگ و هنر فارس باید مورد توجه مسئولان و مدیران استان قرار بگیرد.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: بسیج استان آمادگی استفاده از ظرفیت های عظیم خود برای کمک به توانمندسازی فعالان عرصه فرهنگ و هنر استان استفاده می کند.

وی  اضافه کرد: نام فارس به عنوان «سومین حرم اهل بیت (ع)» مزین شده و امور فرهنگی فارس باید با توجه به شان این عنوان به انجام برسد و در حوزه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی نیازمند جریان سازی و استمرار فعالیت های تاثیرگذار هستیم.

سردار بوعلی تاکید کرد: بسیج فارس و سپاه فجر با تمام امکانات خود با ایجاد ارتباط گستره با مردم، آماده همکاری با مسئولان فرهنگی و هنری استان برای انجام فعالیت های جریان ساز و انقلابی است.

وی ادامه داد: ظرفیت های مذهبی و فرهنگی استان فارس و به ویژه شهر شیراز باید در سطح ملی و جهانی معرفی شوند که این رسالت مهم مسئولان و فعالان فرهنگی و هنری است.

فرمانده سپاه فجر تصریح کرد: تولید آثار فاخر در حوزه فرهنگ و هنر اهمیت ویژه دارد وهنرمندان انقلابی با تولید آثار فاخر هنری در حوزه کتاب، فیلم، مستند و ... به درخشش نام فارس در سطح بین المللی و علاقمند کردن مخاطب نوجوان و جوان به تولیدات فرهنگی بومی استان می توانند کمک کنند.

کد خبر 1137338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha