دشمن با حربه اقتصادی وارد جنگ با کشور ایران شده است

حیدری گفت: دشمن در سال های اخیر با حربه اقتصادی وارد جنگ با کشور ایران شده است که با استفاده از ظرفیت و توان داخل می‌توان نقشه دشمن را بی‌اثر کرد.

‌به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «غلامعلی حیدری» امروز (پنجشنبه ۲۳ دی) در دیدار با مردم شهرستان سامان اظهار داشت: راهبرد دشمن ایجاد شکاف بین دولت و نظام و ناامیدی است و تلاش دارد به مطالبات صنفی مردم رنگ و بوی سیاسی دهد از همین رو باید هوشیار بود و نقشه های دشمن را خنثی کرد.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دشمن تلاش دارد با القای ناکارآمدی نظام اسلامی بین مردم و نظام شکاف ایجاد کند که برای خنثی سازی این راهبرد باید امیدآفرینی کنیم.

 

حیدری با بیان اینکه فلسفه مدیریت در نظام اسلامی خدمت به مردم است، افزود: وام‌دار به هیچ حزب و گروهی نیستم و در مسیر رشد و آبادانی استان از همه نظرات نخبگان و صاحب‌نظران استفاده می‌کنم.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری مردم‌داری را از دیگر امور ضروری برای مدیران دانست و اظهار داشت: اگرچه امکانات و اعتبارات محدود است اما مدیران می‌تواند با برخورد مناسب و مردم‌داری بسیاری از امور مردم را پیگیری کنند.

 

حیدری تامین آب شرب پایدار و رفع بیکاری و رونق اشتغال را از دیگر برنامه‌های مهم خود برای استان برشمرد و افزود: باید برای جذب بخش خصوصی در استان فرهنگسازی کرد تا بتوان با رونق تولید بخشی از نرخ بیکاری استان را کاهش داد.

 

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورهای توسعه‌ یافته به بهره‌گیری از ظرفیت و توان بخش خصوصی به درصد بالایی از توسعه یافتگی رسیده که باید در این خصوص در استان برنامه ریزی داشته باشیم.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود ۷۰۰ طرح نیمه تمام در استان، تصریح کرد: مهمترین این طرح‌ها برای تکمیل در سفر آتی ریاست جمهوری اولویت‌بندی و ارائه می‌شود.

 

حیدری گفت: تلاش می‌شود با گنجاندن طرح‌های مهم و اولویت‌دار استان در سفر آتی ریاست جمهوری بتوان بخشی از این طرح‌ها را تکمیل و به بهره‌برداری رساند.

 

وی از اجرای مدل توسعه جهشی در استان خبر داد و گفت: برای تحقق توسعه جهشی باید سه ضلع امکانات دولتی، استفاده از توان و ظرفیت بنیادها و سرمایه بخش خصوصی تکمیل شود.

 

کد خبر 1137350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha