اجرایی شدن طرح آمایش سرزمینی مازندران نیازمند هم افزایی همه دستگاه ها است

حسینی پور در خصوص طرح آمایش سرزمینی، گفت: گویا این بحث هنوز نیازمند چکش‌کاری است و اتفاق نظری در آن دیده نمی‌شود باید تا پایان سال به یک جمع‌بندی برسیم و دستورات را ابلاغ کنیم الزاما هم روسای دستگاه‌ها باید خودشان در جلسات مرتبط با طرح حضور یابند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید محمود حسینی پور» بعدازظهر امروز پنجشنبه(۲۳دی) در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مازندران که در سالن اجتماعات شماره یک استانداری برگزار شد، پس از شنیدن مباحث و مسائل پیش روی دستگاه‌های مهم اجرایی استان توسط مدیران بر لزوم رسیدن به الگوی مدیریتی واحد تاکید و اظهار کرد: در مباحث زنجیره‌ای و متصل به چند نهاد مدیران باید به یک جمع‌بندی برسند تا دستورات را ابلاغ کنیم.

 

استاندار مازندران در خصوص موضوع آمایش سرزمین، گفت: گویا این بحث هنوز نیازمند چکش‌کاری است و اتفاق نظری در آن دیده نمی‌شود اما باید تا پایان سال به یک جمع‌بندی برسیم و سپس دستورات را ابلاغ کنیم الزاما هم روسای دستگاه‌ها باید خودشان در جلسات  مرتبط با طرح حضور داشته باشند.

 

وی افرود: هر بخشی از این سند آمایش که مربوط به دستگاهی است رئیس دستگاه باید موارد را تایید کند، سازوکارهای مرتبط باید توسط همان گروه بسته شود.

 

حسینی پور تصریح کرد: اگر بخواهیم بحث را درکارگروه دنبال کنیم باید به شرح وظایف توجه کنیم، موارد خاص باید در همین شورا بررسی شود.

 

استاندار مازندران تاکید کرد: مصوبات شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان باید طبق قانون اجرا شود اگر قانون می گوید رای کتبی یا مخفی باشد باید این اتفاق بی‌افتد.

 

وی با اشاره به گرایشات استان در مباحث گردشگری و حضور بیشتر مردم کشور و خارج از کشور به داخل مازندران و موضوع زمین، عنوان کرد: ما به شدت با کمبود زمین در استان مواجه هستیم، پیگیری راهکاری برای مصوبات موجود باید مدنظر باشد.

 

حسینی پور ادامه داد: باوجود انفجار قیمت زمین به‌ویژه در غرب مازندران باید اقداماتی انجام داد، در حوزه گردشگری بخشی از برج‌ها و هتل‌ها به لحاظ نمای ظاهری استان موثر است این مباحث و ابعاد زیرساختی باید دیده شود.

کد خبر 1137356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha