گسترش فرهنگ مهدویت در جامعه نیازمند بهره مندی از ظرفیت ها است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با بیان اینکه گسترش فرهنگ مهدویت در جامعه نیازمند بهره مندی از ظرفیت ها است، گفت: در راستای معارف مهدوی بنیاد مهدویت باید ارتباط خود را حوزه علمیه که ظرفیتی عظیم است، تقویت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، امروز(22دی) در آیین تودیع و معارفه مدیر بنیاد مهدویت لرستان اظهارداشت: انقلاب ما یک انقلاب دینی و فرهنگی بوده و خواهد بود، خاستگاه انقلاب بر پایه تعالیم دینی است که به ظهور منجی عالم بشریت منتهی می‌شود.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان افزود: در راستای گسترش معارف مهدویت در جامعه باید همه ما سفیران مهدوی باشیم.

 

وی در ادامه با تأکید بر اینکه آموزش‌های مهدوی باید روزآمد باشد و برای لایه‌های مختلف و در سنین مختلف برنامه‌ریزی شود، خاطرنشان کرد: از فرصت‌ها و زمان‌ها برای ترویج فرهنگ ناب اهل‌ بیت(ع) استفاده شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه امنیت دینی با حوزه‌های علمیه است، عنوان کرد: نمی‌شود کسی بگوید من مبلغ اسلام هستم ولی هیچ‌گونه ارتباطی با حوزه‌های علمیه نداشته باشد.

 

وی تصریح کرد: بنیاد مهدویت به دنبال برقراری ارتباط با حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و نهادهای فرهنگی باشد.

 

امام‌جمعه خرم‌آباد بر ضرورت گسترش فعالیت‌های بنیاد مهدویت در کل شهرستان‌های استان تأکید کرد و عنوان داشت: برای توسعه فعالیت‌ها، آموزش‌ها و برنامه‌های مهدوی باید کادرسازی شود.

 

کد خبر 1137370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha