تیم مذاکره کننده در تلاش برای رفع تحریم ها است/ باید مراقب جنگ روانی دشمنان باشیم

حجت الاسلام اکبر افشارمنش گفت: تیم مذاکره کننده ما نهایت تلاش خود را برای رفع تحریم ها انجام می دهد اما دشمنان از همان ابتدا با فضاسازی و جنگ روانی به دنبال اهداف خود هستند بنابراین باید مراقب جنگ روانی دشمنان باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۲۴ دی ماه حجت الاسلام «اکبر افشارمنش» در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: رحمت پروردگار عالم همه چیز را فرا گرفته است و راه های جذب رحمت خداوند، رحم کردن به مخلوقات، ایجاد صلح و صفا بین برادران دینی، احسان و نیکی کردن، شنیدن صوت قرآن و سکوت هنگام تلاوت آیات نور است.

امام جمعه رودبار جنوب با بیان این مطلب که مخلوقات فقط انسان ها نیستند بلکه شامل حیوانات نیز می شوند، ابراز کرد: مهربانی با ایتام، راهنمایی فکری و مالی انسان ها، رعایت انصاف در کسب و کار از مصادیق رحم به مخلوقات خداوند است.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز وفات حضرت ام البنین (س)، بیان کرد: از ویژگی های این بانوی گرامی این است که همیشه حماسه عاشورا را یاد می کرد و زنده نگه می داشتند.

حجت الاسلام افشارمنش ابراز کرد: اگر فداکاری خانواده معظم شهدا و ایثارگران نبود، رزمندگان با آرامش نمی توانستند در جبهه با دشمن نبرد کنند.

خطیب جمعه رودبار جنوب خاطرنشان کرد: آمریکایی ها دچار خطاهای محاسباتی زیادی شدند و دست از اشتباهات خود بر نمی دارند.

وی ادامه داد: تحریم تسلیحاتی و مالی، راه انداختن جنگ هشت ساله، به شهادت رساندن سردار سلیمانی، حمایت از فتنه گران، دل بستن به دولت اعتدال گرایان نمونه های از خطاهای محاسباتی دشمنان است.

حجت الاسلام افشارمنش اظهار کرد: نگاه دشمن به مسائل، نگاه مادی گرایانه است و دشمن قدرت ایمان و معنویت ملت ایران را نادیده می گیرد.

امام جمعه رودبار جنوب تاکید کرد: ما از منافع ملی خود دفاع می کنیم و دست از حمایت از جبهه مقاومت بر نمی داریم.

وی تصریح کرد: تیم مذاکره کننده ما نهایت تلاش خود را برای رفع تحریم ها انجام می دهد اما دشمنان از همان ابتدا با فضاسازی و جنگ روانی به دنبال اهداف خود هستند بنابراین باید مراقب جنگ روانی دشمنان باشیم.

حجت الاسلام افشارمنش در خاتمه عنوان کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی، در هفته آینده شاهد بارندگی هستیم بنابراین مسئولین باید تمهیدات لازم را برای بارندگی و سیل را بیاندیشند و مردم نیز به هشدارهای مسئولین توجه داشته باشند تا شاهد کمترین خسارت باشیم.

کد خبر 1137410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha