اصل انقلاب و دفاع از آن باید محور کار مسئولین باشد

حجت الاسلام کاظم صادقی گفت: مردم ایران با غیرت دینی تهدیدها را تبدیل به فرصت می کنند و اصل انقلاب و دفاع از آن باید محور کار مسئولین باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۲۴ دی ماه حجت الاسلام « کاظم صادقی» در خطبه های نماز جمعه زهکلوت، گفت: تقوای الهی یک عنصر و هدیه ای است که هر بنده ای باید داشته باشد و بهترین پایان امور دنیوی است.

امام جمعه زهکلوت ضمن تسلیت وفات حضرت ام البنین و روز تکریم مادران وهمسران شهدا،افزود: مادران و همسران شهدا سربازان گمنامی هستند که با صبر و متانت رسالت ام البنین (س) را ادامه می‌دهند و باید همسران و مادران شهدا تکریم و جایگاه آنها حفظ شود.

 

وی با اشاره به دیدار مجازی مقام معظم رهبری با مردم قم بیان کرد: انقلاب و نهضت حضرت امام خمینی(ره) برگرفته از همین سخنان رهبری است.

 

حجت الاسلام صادقی با یادآوری این مطلب که مقام معظم رهبری در دیدار مجازی با مردم قم چند نکته فرمودند، اظهار کرد: دشمنی استکبار یک دشمنی ذاتی است و رهبری دلیل این دشمنی را محوریت انقلاب با روحانیت دانست.

 

خطیب جمعه زهکلوت ادامه داد: دشمن هیچگاه به ایمان و خدا محوری و غیرت دینی مردم ایران اسلامی توجه نکرده و دچار محاسبات غلط شده است.

 

وی با بیان این مطلب که مردم ایران با غیرت دینی تهدیدها را تبدیل به فرصت می کنند، تصریح کرد: اصل انقلاب و دفاع از آن باید محور کار مسئولین باشد.

 

حجت الاسلام صادقی ادامه داد: کنش ها و سلایق سیاسی به جای خود اما مبادا سلایق سیاسی ضربه به اصل انقلاب و معیشت مردم وارد کند و با این نگاه موجب انزوای نخبه گان شویم پس همه باید در ردای این اتقلاب متحد باشیم.

 

امام جمعه زهکلوت ضمن تشکر از اقدامات مسئولین در سیل اخیر به خصوص شهرداری و شورای، یادآور شد: ساماندهی سیل بندها باید اصولی باشند تا مردم جازموریان استرس خسارت سیل به کشاورزی و منازل خود را داشته باشند.

 

وی با اشاره به سفر معاون رئیس جمهوری و معاون وزیر کشاورزی به منطقه، خاطرنشان کرد: مسئولین مصوبات را با جدیت تمام پیگیری کنند تا خسارت های کشاورزان جبران شود.

 

حجت الاسلام صادقی با اشاره به مذاکرات برجامی و شیطنت های رژیم صفاک صهیونیستی، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با برجسته سازی گزینه نظامی طوری به جامعه جهانی القاء می‌کند که ایران به شدت به مذاکرات نیازمند است.

 

خطیب جمعه زهکلوت تصریح کرد: این دشمن صفاک باید بداند ایران هیچ عجله ای در مذاکرات ندارد و حرکت معقول تیم مذاکره کننده این را به ما نشان داده است و درباره گزینه نظامی نیز سپاه و ارتش با رزمایش های متعدد جوابشان را داده اند.

 

وی در خاتمه گفت: با توجه به محرومیت های بخش جازموریان از نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم برای رفع محرومیت ها، نگاه ویژه ای داشته باشند.

کد خبر 1137411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha