مشهد با سونامی گردشگری در سال ۱۴۰۱ مواجه خواهد شد

دائمی گفت: در آغاز سال ۱۴۰۱ با سونامی گردشگری در بسیاری از شهرها مواجه خواهیم شد و مشهد نیز به دلیل زائر پذیری آن از این امر مستثنی نیست لذا باید نسبت به استقبال شایسته از گردشگران برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، « هاشم دائمی» شامگاه پنجشنبه (23 دی) در نخستین نشست ششمین اجلاسیه ملی فرهنگ میزبانی ایرانی اسلامی با رویکرد بررسی موانع پیش روی کسب و کارها و ارائه راهکارها بیان کرد: با توجه به واکسیناسیون علیه کرونا، در آغاز سال ۱۴۰۱ با سونامی گردشگری در بسیاری از شهرها مواجه خواهیم شد لذا باید نسبت به استقبال شایسته از گردشگران برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد.

 

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر مشهد تصریح کرد: باید از زاویه دید زائر به شهر مشهد نگاه کنیم تا بتوانیم خود را برای برخورد کریمانه با مسافران و زائران خود را بیشتر آماده کنیم.

 

وی با بیان اینکه وظیفه شورای شهر فرایند تسهیل سازی استقبال از مسافر در فرهنگ میزبانی است؛ گفت: در حال حاضر رتبه استقبال از گردشگری کشور در میان ۱۴۰ کشور جهان ۹۴ است که عدد قابل قبولی نیست و بخشی از آن به خاطر نبود زیرساخت های مناسب در این حوزه است.

 

 

 

 

کد خبر 1137415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha