بسیاری از مشکلات اقتصاد کشور، داخلی است

مرتضوی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات اقتصاد کشور داخلی است و تحریم و تورم در حوزه تولید قابل قبول نیست؛ گفت: با توجه به شناسایی موانع تولید در حوزه های مختلف باید قانون رفع موانع تولید که استحصا شده با تصمیم گیری درست موجب رونق کسب و کار شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد،« سیدامیر مرتضوی» شامگاه پنجشنبه (23 دی) در نخستین نشست ششمین اجلاسیه ملی فرهنگ میزبانی ایرانی اسلامی با رویکرد بررسی موانع پیش روی کسب و کارها و ارائه راهکارها بیان کرد: بسیاری از مشکلات اقتصاد کشور داخلی است و تحریم و تورم در حوزه تولید قابل قبول نیست.

 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی افزود: موانع تولید در حوزه های مختلف شناسایی شده است و باید قانون رفع موانع تولید که استحصا شده با تصمیم گیری درست موجب رونق کسب و کار شود.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه افرادی اکنون برای تصمیم گیری در کمیسیون ها انتخاب شده اند که زمان کمتری برای تصمیم گیری در آن کمیسیون را دارند؛ گفت: تاکنون ۱۲ مورد در موضوع مالیاتی در ستاد تسهیل استانی مورد تایید قرار گرفته و برای تصویب به تهران ارسال شده و اکنون هفت ماه است که این مصوبات به اجرا درنیامده است و حال آنکه اکنون در شرایط فوق العاده ای قرار داریم.

 

مرتضوی تصریح کرد: در طول ۹ ماه گذشته سعی کردیم تا مشکل ۴۰۰ واحد تولیدی را بدون ایجاد پرونده قضایی حل کنیم و از ۳۰۰ واحد تولیدی نیز بازدید به عمل آمده است.

 

وی با بیان اینکه برای حفظ فرصت های اقتصادی موجود نباید واحدهای تولیدی تعطیل شود و از سوی دیگر نیروی انسانی به عنوان سربازان جبهه اقتصادی باید مورد حمایت قرار گیرد؛ گفت: اگر در این جبهه موفق باشیم در سایر موضوعات فرهنگی و اجتماعی نیز موفق خواهیم بود.

کد خبر 1137417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha