عزت و استقلال ثمره افزایش تولید در کشور است

حجت الاسلام لیوانی گفت: افزایش تولید و رونق اقتصادی در کشور عزت، استقلال و خودکفایی برای مملکت ایجاد می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت‌الاسلام «قاسم لیوانی» امروز (جمعه ٢۴ دی) در خطبه های نماز جمعه گرگان گفت: برای آنکه از توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان نظیر تحریم های ظالمانه در امان باشیم باید به سراغ افزایش تولید برویم.
 

امام جمعه موقت گرگان افزود: چاره‌ای نداریم که در تولید محصولات مختلف به خودکفایی برسیم تا دشمن نتواند از مولفه هایی همچون تحریم به کشور ضربه وارد کند.

 

وی ادامه داد: قوانینی در گذشته وضع شده است که الان مانع تولید در کشور است باید این قوانین اصلاح و آسان شود.

 

حجت الاسلام لیوانی گفت: اگر می خواهیم سایه آسیب های تحریم از کشور برداشته شود باید سراغ افزایش تولید در کشور در بخش های مختلف برویم.

 

وی به ۲۴ دی ماه و سالروز انتصاب مقام معظم رهبری به امامت جمعه تهران اشاره کرد و افزود: مومنان و خداجویان باید برای نشان دادن عظمت امت اسلام در اجرای نماز جمعه کوشا باشند.

 

امام جمعه موقت گرگان اظهارداشت: انعکاس نماز جمعه در رسانه ها باعث می شود دشمنان حواسشان به قدرت و توان جامعه اسلامی جمع شود و نتوانند به مسلمانان آسیب بزنند.

 

وی خاطرنشان کرد: در ۲۶ دی ماه ۱۳۵۷ شاه به صورت خفت باری از کشور فرار کرد. فرار شاه از کشور نتیجه ظلم های گسترده وی و درباریان و نادیده گرفتن حقوق مردم و بی عدالتی در کشور بود.
 

حجت الاسلام لیوانی گفت: هر حکومتی که با مردم بدرفتاری و ظلم کند به عذاب الهی دچار می شود.

 

کد خبر 1137467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha