غیرت دینی در جامعه تقویت شود

حجت الاسلام مدبر با اشاره به اینکه دشمنان در پی گرفتن غیرت از مردم هستند، گفت: همه ما باید تلاش کنیم که این مهم را در زندگی خود تقویت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امروز (جمعه ۲۴ دی) در خطبه های نماز جمعه شهر جهرم با اشاره به اینکه دشمنان در پی گرفتن غیرت از مردم هستند، گفت: همه ما باید تلاش کنیم که این مهم را در زندگی خود تقویت کنیم.

 

امام جمعه جهرم افزود: غیرت دینی آن است که انسان از ایمان و معرفتی برخوردار باشد که نسبت به تعرض به دین و هر آنچه که مورد نظر دین است یعنی هویت، ناموس و... حساسیت نشان دهد.

 

وی با اشاره به اینکه انسان باید در این زمینه عکس العمل و مقاومت به خرج دهد، خاطرنشان کرد: بن مایه انقلاب ما غیرت دینی بود.

 

حجت الاسلام مدبر عنوان کرد: غیور مردان و غیور زنان بودند که در دوران انقلاب و دفاع مقدس ایستادگی کردند و اکنون نیز آنان هستند که غیرت مندانه ایستاده اند.

 

وی ادامه داد: باید با دشمن شناسی، خداشناسی و معرفت بیشتر، این غیرت را در خود تقویت کنیم.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه امروز در فضای کشور یک تصمیم در عرصه اقتصاد و معیشت مردم در حال رخ دادن است، تاکید کرد: حذف ارز ترجیحی چهار هزار و 200 تومانی سبب می شود تولیدکنندگان مانند گذشته حمایت نشوند و این امر به یکباره قیمت کالاها را چندین برابر می کند.

 

وی با اشاره به اینکه رهبری انقلاب در پایان دولت گذشته، سخنانی داشتند و فرمودند از این دولت باید عبرت گرفت، تصریح کرد: این زیبا نیست که دولت تبدیل به کمیته امداد و مردم به مددجویان تبدیل شوند.

 

حجت الاسلام مدبر مسئله تولید و اشتغال باید جدی گرفته شود، گفت: زیرساخت ها باید فراهم و موانع تولید برطرف شود.

کد خبر 1137474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha