تأکید رهبری بر توجه خاص به جزیره هرمز است

آیت الله رئیسی با اشاره به توجه خاص رهبر معظم انقلاب به این جزیره، گفت: این ضرورت توجه همه مسئولان به این جزیره را طلب می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جزیره هرمز، آیت الله « سید ابراهیم رئیسی » در جمع مردم جزیره هرمز اظهار کرد: هرمز نامش همراه با مقاومت، ایستادگی و دشمن شناسی است و خانواده شهدای ارزشمندی در این جزیره داریم.

 

وی با بیان اینکه از افتخارات جزیره هرمز تقدیم شهید به کشور و حضور خانواده شهدا در آن است، افزود: رهبر معظم انقلاب توجه خاصی به این جزیره دارد.

 

رئیس جمهور با بیان اینکه کارهای خوبی برای جزیره در راه است، عنوان کرد: نهادهای مسئول نظیر سپاه و نیروهای مردمی تاکنون کارهای خوبی کرده‌اند و اقدامات بیشتری نیز در راه است.

 

وی، بهترین سرمایه توسعه جزیره هرمز را مردم این جزیره برشمرد و تأکید کرد: این جزیره مواهب خدادادی زیادی دارد که باید به دست مردم این جزیره و با مشارکت خود آنها شکوفا شود و دولت در این زمینه کمک خواهد کرد.

 

وی  با اشاره به کمبود مرکز بهداشتی در جزیره هرمز گفت: یک مرکز فعال برای خدمت رسانی به مردم این جزیره و مسافران و گردشگران ایجاد شود.

 

آیت الله رئیسی تاکید کرد: یکی از برنامه‌های دولت ساخت مسکن است و قرار شد در طرح ملی مسکن تعدادی مسکن نیز در این جزیره ساخته شود و استاندار هرمزگان این موضوع را پیگیری می‌کند.

 

وی تصریح کرد: معنا ندارد در جزیره هرمز با این همه ظرفیت مردم مشکل بیکاری داشته باشند و مسأله اشتغال از محوری ترین موضوعاتی است که باید در این جزیره حل شود.

 

 

 

کد خبر 1137482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha