انسان های وارسته در برابر مشکلات صبور و به آینده امیداورند/شکرگزاری برای برکات انقلاب

حجت الاسلام ماندگاری با اشاره صفات انسان های وارسته و اولیاالله گفت: این افراد در برابر مشکلات صبور و به آینده امیداورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «محمد مهدي ماندگاري« در یادواره شهدای شهرستان تیران و کرون در مسجد و حسینه قدیم تیران به صفات اولیاالله و انسان اهل معرفت اشاره کرد و اظهارداشت: اطاعت از درگاه الهی، صبر و استقامت، روح امید و حسن ظن به وعده های خداوند از ویژه های این افراد است.

رئيس مؤسسه روايت سيره شهدا ادامه داد: امیدواری از مولفه های مهم پیشرفت و سعادت دنیا و آخرت است و کسانی که در مسیر زندگی به آینده امیدوارند آسایش بهتری دارند.

وی ادامه داد: لطف خداوند همواره نصیب همگان قرار خواهد گرفت و اینگونه افراد به آرزوها و سعادت واقعی می رسند و نباید نسبت به این مقوله بی تفاوت و غافل بود.

 

حجت الاسلام ماندگاری با اشاره به ویژگی امیدواری اهل معرف مثل شهدا، خاطرنشان کرد: این افراد در برابر مشکلات صبور و به آینده امیداورند و می دانند که نظر لطف الهی پشتوانه ای برای رفع مشکلات آنان بوده زیرا که گنیجه خزائن خداوند با کسر بودجه و کمبود روبرو نیست.

وی اضافه کرد: ناامیدی از رفع مشکلات بر ازدواج جوانان و فرزندآوری آنان تاثیر نهاده و باعث بروز آسیب و معضلاتی در جامعه شده چرا که جوانان نسبت به رفع نیازهای خود و وعده های حق ناامید هستند.

رئيس مؤسسه روايت سيره شهدا حسن ظن به ذات اقدس الهی را در این خصوص مهم دانست و اذعان داشت: اهل معرفت نسبت به فراز و نشیب های زندگی ناله نمی کنند و منتظر گشایش در چالش ها خواهند بود.

 

*شکرگزاری برای برکات انقلاب

وی به مقوله صبر و مقاومت در برابر مشکلات و ناملایمتی ها اشاره کرد و افزود: ایستادگی در برابر نارسایی ها با امید به آینده موجب آرامش خواهد شد و این صبر و مقاومت در سعادتمندی دنیا و آخرت نقش دارد. پ

کارشناس مذهبی به روح شکرگزاری در برابر نعمت های خداوند اشاره کرد و گفت: اولیاالله نگاه فراگیر به نعمت ها دارند و جنبه های مختلف را مورد توجه قرار می دهند و ما باید این چنین ویژگی هایی را در وجود خود بارورسازیم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی برکات زیادی را برای زندگی ایرانیان داشته و در این چهل سال انقلاب اسلامی به جنبه های مختلف پیشرفت رسیده ایم و باید شکرگزار باشیم.

کد خبر 1137483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha