تقویت زیرساخت‌ها و میزبانی مسابقات ورزشی در قرچک یک ضرورت است

فرماندار شهرستان قرچک گفت: تقویت زیرساخت‌ها و میزبانی مسابقات ورزشی در قرچک ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، نشست شورای ورزش شهرستان قرچک به ریاست فرماندار و با حضور خدایی‌راد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان و رؤسای هیئت‌های ورزشی در محل فرمانداری برگزار شد.

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در این نشست اظهار داشت: دوری از مسائل حاشیه‌ای و برخورداری متولیان امر ورزش از نگاه حرفه‌ای، به توسعه همه‌جانبه این عرصه به‌خصوص تقویت ورزش همگانی کمک می‌کند.
وی افزود:‌توسعه ورزش در كنار افتخارآفرینی‌هایی كه برای كشور به دنبال خواهد داشت، موجب شادابی جامعه می‌شود؛ پس ضرورت دارد برای تقویت زیرساخت‌ها و تعالی تمامی رشته‌های ورزشی برنامه‌ریزی صحیح داشته باشیم، اهمیت توجه به ورزش در مناطقی نظیر قرچک که از جوانان مستعد برخوردار است دوچندان می‌شود، اما در این مسیر نگاه ما باید صرفاً حرفه‌ای بوده و به دنبال ایجاد حاشیه و دامن زدن به اختلافات نباشیم.

خطیبی با تاکید بر لزوم توجه به ورزش در شرایط کنونی بیان داشت:‌شرایط ورزش در کل کشور متأثر از ویروس کرونا بود، اما اکنون با کاهش شیوع این بیماری باید به دنبال راهکاری برای جبران کاستی‌های دوساله اخیر باشیم.

فرماندار قرچک ادامه داد:  فرهنگ‌سازی عمومی نسبت به ورزش همگانی از اولویت بسزایی در کشور برخوردار است، از این‌رو توجه به ورزش و امور جوانان می‌تواند به توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بیانجامد.

لازم به ذکر است در این جلسه، رئیس اداره ورزش و جوانان و رؤسای هیئات ورزشی نیز با بیان مشکلات موجود و ارائه گزارش وضعیت شهرستان در رشته‌های مختلف ورزشی، به بیان برنامه‌های آتی پرداخته و حمایت بیش از پیش مسئولان از تیم‌های ورزشی، مربیان و قهرمانان را خواستار شدند.

کد خبر 1137497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha