مادران و همسران شهدا پیش قراولان غیرت دینی در جامعه هستند

امام جمعه شهرستان قدس گفت: مادران و همسران شهدا نیز پیش قراولان غیرت دینی در جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و توجه به ذات اقدس پروردگار، اظهار کرد: حضرت زهرا سلام الله علیها با سخنرانی‌ها، وصیتنامه و گریه‌های سیاسی و حتی سکوت‌ جهاد تبیین و روشنگری در راه ولایت داشتند. 

وی افزود: انسانی که دارای غیرت دینی است، زیر بار ظلم نمی‌رود و مانند عمار یاسر و ام البنین(س) از حضرت زهرا(س) جهاد تبیین را پیش گرفتند و نسبت به ظلمی که به اهل شد ایستادند و مادران و همسران شهدا پیش قراولان غیرت دینی در جامعه هستند. 

امام جمعه شهرقدس بیان داشت: برخی از مسوولان داخلی حرف ولایت قبول نداشته و در سالهایی که گذشت به‌خاطر اتصال به آمریکا کشور را دچار عقب افتادگی کردند.

وی با اشاره به بخشی از سخنان امیدبخش رییس جمهوری و سردار سلامی افزود: افزایش فروش نفت و دریافت مبالغ آن و نیز قدرت نظامی و دفاعی کشور بخشی از توانایی کشور است. 

حجت الاسلام جوکار گفت: هوای پاک نیاز و حق مردم است و مسوولین علاوه بر توجه به سیاست‌های کلی ابلاغی رهبری در ارتباط با محیط زیست، آبخیزداری، شهرسازی و منابع طبیعی بر وظایف خود، در پیشگیری و اطلاع رسانی وضعیت هوا توجه کنند، دستگاه سنجش آلودگی هوا هنوز در شهر راه اندازی نشده و لازم است در گرفتن سهم مردم شهرستان از عوارض آلایندگی که مربوط به معادن است، در امور هوای پاک شهر هزینه شود.  

خطیب نماز جمعه شهرقدس عنوان کرد: ۱۵۰ معتاد متجاهر با همکاری نیروی انتظامی و شورای تامین شهرستان و استان در یک عملیات سه روزه جمع آوری و به کمپ منتقل شدند اما لازم است از توزیع مواد مخدر نیز جلوگیری شده و خانواده‌ها نسبت به گرایش فرزندان به مواد مخدر مراقبت بشتر داشته و کمپ ها نیز بازپروری و حرفه آموزی داشته باشند و مسیولین نسبت به اشتغال آنها پس از آزادی از کمپ نیز چاره اندیشی داشته باشند. 

امام جمعه شهرقدس تصریح کرد: حضور پلیس راهنمایی و رانندگی در شهر تقویت و به وضعیت ترافیک شهر رسیدگی شود و گره‌های ترافیکی در نقاط مختلف شهر رسیدگی و برطرف کنند.

کد خبر 1137503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha