مسئولان تلاش خود برای رفع مشکلات معیشتی را بیشتر کنند

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه مسئولان باید تلاش خود برای رفع مشکلات معیشتی را بیشتر کنند، گفت: کارها باید سریعتر انجام گیرد و برخی از مسئولینی که توجهی به مشکلات مردم ندارند تغییر یابند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 24 دی) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین(سلام الله علیها)، گفت: ایشان الگویی مثال زدنی در صبر و ایستادگی و تبعیت از ولایت است که همواره با بصیرت بودند و امام زمان خود را به خوبی می شناختند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به سالروز فرار شاه از ایران در 26 دی ماه 57 اشاره کرد و افزود: فرار شاه امید را در دل انقلابیون ایجاد و زمینه یک جامعه به دور از ذلت را مهیا کرد.

 

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران دارای حقیقتی است که علی رغم مشکلات فراوان به مسیر نورانی خود ادامه می دهد، اظهار کرد: ذات نورانی انقلاب ظلم طاغوتیان و انحرافات را در سال های اخیر محو کرده است.

 

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه مسئولان باید تلاش خود برای رفع مشکلات معیشتی را بیشتر کنند، ادامه داد: کارها باید سریعتر انجام گیرد و برخی از مسئولینی که توجهی به مشکلات مردم ندارند تغییر یابند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه عدم اطاعت فرامین الهی موجب زیان بندگان می شود، تصریح کرد: آیات قرآن را باید علاوه بر شنیدن در اعمال و رفتارمان اعمال کنیم زیرا خداوند افراد بدون تعقل را بدترین بندگان می دانند.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه نام و یاد سردار سلیمانی تا همیشه تاریخ در دل ها زنده است، خاطرنشان کرد: حذف نام و تصویر سردار دل ها در فضای مجازی هرگز نمی تواند نقش و یاد او را کمرنگ کند.

 

کد خبر 1137514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha