قیمت‌ها کنترل تا همه مردم قدرت خرید داشته باشند

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه امیدواریم مردم تأثیر هماهنگی سه قوه را درمسائل اقتصادی و فرهنگی‌شان ببینند، گفت: باید قیمت‌ها کنترل شود و همه بتوانند خرید کنند نیاز به تلاش بیشتری دارد تا قیمت‌ها پایین بیاید.

به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رودسر، حجت الاسلام «هادی حبیبی» در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بخش رحیم آباد این شهرستان سالروز رحلت حضرت  فاطمه ام البنین(س) را تسلیت گفت و افزود: صبر و فداکاری ویژگی حضرت ام البنین(س) است و حضرت پس از واقعه عاشورا، بامرثیه خوانی و نوحه سرایی ندای مظلومیت کربلاییان رابه گوش نسل های آینده رساندند.

 

امام جمعه بخش رحیم آباد رودسر با بیان اینکه سالروز رحلت حضرت ام البنین ( س) روز تکریم و همسران شهدا نامگذاری شده است، افزود: مادران و همسران شهدا، سربازان گمنام نظام اسلامی که با مجاهدت و صبورانه راه عزیزان خودشان را ادامه دادند.

 

وی به محورهای سخنان مقام معظم رهبری در ۱۹ دی در دیدار مردم قم با ایشان اشاره کرد و گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب در این دیدار بسیار مهم و راهگشا است.

 

حجت الاسلام حبیبی گفت: یکی از نکات مهم در بیانات مقام معظم رهبری در این دیدار این بود که نباید اختلاف‌ها، سلیقه‌ها، روش‌ها ومنش‌ها موجب جبهه‌گیری تقابلی شود، نیروهای انقلابی حواس‌شان باشد که خدای نکرده اگر به آنها پست و مسئولیت داده نشد در مقابل هم نباشند همه باید برای تثبیت ارزش‌ها و اصول انقلاب کنار هم باشند.

 

خطیب نماز جمعه بخش رحیم آباد رودسر با اشاره به فضاسازی برای منفعل‌سازی تیم مذاکره کننده، تصریح‌کرد: عده‌ای می‌گویند ایران به شدت به مذاکره نیازمند است ولی دنیا عدم شتاب و حرکت معقول تیم مذاکره کننده ما را می‌بیند می‌گویند اگر مذاکره به نتیجه نرسید گزینه نظامی و از جنگ می‌ترسانند همه دیروز شنیدند سردار حاجی‌زاده فرمودند: آنقدرقدرتمند شدیم که فرمانده سنتکام، رئیس سازمان فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا) می‌گوید ما تحریم‌های اقتصادی فلج کننده را به اجرا گذاشتیم درهمین شرایط ایران موشک بالستیک درجه یک ساخت و با پهبادهای ایرانی برتری هوایی آمریکا با چالش مواجه شده است.

 

وی اضافه‌کرد: آنها توان موشکی ایران را وحشتناک توصیف می‌کنند و عملیات عین‌الاسد را شاهد این پیشرفت‌ها و ناکارآمدی تحریم‌ها می‌دانند.

 

حجت‌الاسلام حبیبی با اشاره به اینکه امیدواریم مردم تأثیر هماهنگی سه قوه را درمسائل اقتصادی و فرهنگی‌شان ببینند، اظهارکرد: مسئولان بزرگوار می‌فرمایند: از نظر تأمین کالای اساسی مشکلی نداریم اما باید قیمت‌ها کنترل شود و همه بتوانند خرید کنند نیاز به تلاش بیشتری دارد تا قیمت‌ها پایین بیاید.

 

امام جمعه بخش رحیم آباد رودسر از شهردار، شورای شهر و نیروهای خدماتی شهرداری که درنظافت شهر تلاش می‌کنند، تقدیر و تشکر کرد و گفت: این مجموعه در راستای کارهای عمرانی آسفالت کردن، جدول‌گذاری، رنگ‌آمیزی، فضای سبز و ... تلاش‌های زیادی می‌کشند که ان‌شاء‌الله بهتر هم می‌شود.

کد خبر 1137515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha