مسئولان فضای مجازی را کنترل و شبکه اطلاعات ملی را ایجاد کنند

حجت الاسلام عادل پور از مسئولان خواست تا فضای مجازی را کنترل و شبکه ملی اطلاعات را ایجاد کنند و گفت: مقام معظم رهبری از این موضوع گله مند هستند و لذا باید راه اندازی این شبکه مدیریت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت‌ الاسلام محمدجواد عادل‌ پور» ظهر امروز (جمعه ۲۴ دی ماه) در آئین خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه خرمشهر، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم اظهار کرد: رهبر انقلاب مردم ایران اسلامی را غیور به غیرت دینی و انقلابی معرفی کردند و این واقعیت محض است چرا که مردم ایران اسلامی غیرت انقلابی دارند.

 

امام جمعه خرمشهر در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه دفاع مقدس و ایستادگی مردم در برابر فتنه‌ها در دوران انقلاب اسلامی از ویژگی‌ های ملت ایران است افزود: غیرت دینی در وجود ما نهادینه شده و ما به دشمنان هشدار می دهیم که اگر بخواهند مجددا این مردم را امتحان کنند مردم با تیشه غیرت دینی ریشه آنها را خواهند زد.

 

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خطاب به مسئولان کشور خواستار کنترل و مدیریت فضای مجازی شد و تصریح کرد: مسئولان به اقتضای غیرت دینی فضای مجازی را کنترل و شبکه اطلاعات ملی را ایجاد کنند؛ مقام معظم رهبری از این موضوع گله مند هستند و لذا باید راه اندازی این شبکه مدیریت شود.

 

حجت الاسلام عادل پور همچنین به معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی خرمشهر اشاره کرد و ادامه داد: ضمن تبریک به فرمانده جدید انتظامی این شهرستان از ایشان انتظار می رود در ابتدا موضوع سرقت‌ های متوالی را پیگیری و از ادامه این روند جلوگیری کنند.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه امروز مردم احساس می کنند پناهگاهی در مقابل سارقان ندارند تاکید کرد: جمع آوری سلاح و برخورد قاطع با افرادی که آسایش مردم را سلب کرده اند از خواسته‌های مردم است.

 

امام جمعه خرمشهر برخورد قاطع با تخلفاتی که به زندگی مردم آسیب‌زده را از خواسته‌های دیگر مردم خرمشهر برشمرد و یاد آور ش: امید است با هم افزایی شورای تامین و دیگر مسئولان و نیروی انتظامی شاهد برچیدن پدیده های شوم در این شهرستان باشیم.

 

کد خبر 1137525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha