خدشه‌داری دین قابل جبران نیست

امام جمعه شهرضا گفت: اگر دین و اعتقادات خدشه‌دار شد دیگر قابل جبران نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرضا، حجت‌الاسلام سید نعمت‌الله صالح امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرضا گفت: وقتی دین و فرهنگ و اعتقاد جامعه‌ای خدشه‌دار شد به سختی قابل جبران است.

 

وی افزود: تمامی نیازهای انسان قابل جبران و حل است اما اگر دین و اعتقادات خدشه‌دار شد دیگر قابل جبران نیست.

 

امام جمعه شهرضا با توجه به اینکه به سفر استاندار اصفهان به شهرضا تصمیمات خوبی گرفته شد، گفت: مسائل و مشکلات شهرستان در قسمت‌های مختلف بررسی شد و تصمیم‌های خوبی گرفته شد، امیدوار هستیم که مصوبات این سفر اجرایی شود تا شاهد رشد و پیشرفت بیشتر در این شهرستان باشیم.

 

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ۱۹ دی ماه، تصریح کرد: امروز در مقابل دشمنان باید به این نکات توجه کنیم که انقلاب اسلامی ملت ما یکی انقلاب دینی بود و بر اساس دین شکل گرفت، ریشه انقلاب و خروش مردم در ۱۹ دی ماه از توهین یکی از روزنامه‌های آن زمان به یک مرجع دینی آغاز شد، مردم خواسته خود را نشان دادند و آن چیزی که مردم می‌خواستند حاکمیت دین در این کشور بود.

 

صالح بیان داشت: آن چیزی که می‌تواند محور اجتماع مردم باشد، عالم دینی و مرجعیت شیعه است و می‌تواند مردم را جمع کند.

 

وی در ادامه گفت: در طول تاریخ سیاسی ایران شخصیت‌های زیادی آمدند برای اینکه تحولی به وجود آورند، اما تمام نقشه های آنان نقشه برآب شد که اما امام(ره) با همراهی مردم انقلاب اسلامی را مستقر کردند.

کد خبر 1137553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha